Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingového mixu České spořitelny, a.s.
Strnad, Lukáš ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Krsička, Tomáš (oponent)
Předmětem diplomové práce je analýza komunikačního mixu největšího bankovního domu v České republice -- Česká spořitelna, a.s. Práce je rozdělená do dvou částí. V první teoretické části je zpracována problematika nejprve marketingového mixu a dále se detailněji zaměřuje na komunikační mix. Jde o teorii související s reklamou, osobním prodejem, PR a podobně. Práce pojednává i o nových nástrojích marketingu. V druhé praktické části je charakterizována Česká spořitelna, a.s. a je zde představena podoba a podstata nového reklamního konceptu v rámci celé skupiny Erste. Metodou deskripce jsou zde popsány aktuální kampaně banky, detailněji se práce věnuje hlavní činnosti bankovních poradců -- osobnímu prodeji. Součástí jsou i sponzoringové a PR aktivity a na závěr je provedeno šetření o povědomí klientů nové kampaně.
Analýza zaměstnaneckých výhod v podniku
Strnad, Lukáš ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
V moderní době je nabídka výhod nedílnou součástí odměňování. Za vykonanou práci zaměstnanci nepobírají pouze mzdu. Zaměstnaneckých výhod je nepřeberné množství. Bakalářská práce v teoretické části nejprve definuje pojem zaměstnanecké výhody, shrnuje daňovou legislativu a ukazuje na nové trendy této problematiky. Po krátkém představení společnosti Česká spořitelna, a.s. práce popisuje systém zaměstnaneckých výhod ve firmě, pomocí dotazníkového šetření analyzuje tento systém z pohledu spokojenosti, informovanosti a míře využívání. Po zhodnocení celého systému benefitů navrhuji případná zlepšení.

Viz též: podobná jména autorů
10 STRNAD, Ladislav
10 Strnad, Ladislav
2 Strnad, Lucien
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.