Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dimenzování proudových vodičů tlustovrstvých obvodů
Strejček, Jindřich ; Řezníček, Michal (oponent) ; Jankovský, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce byla zaměřena na stanovení proudové zatížitelnosti vodičů tlustovrstvých obvodů. Popisuje inteligentní proudový zdroj s funkcí měření napětí a jeho ovládání. Obsahuje popis testování na zkušební testovací struktuře a zpracování jeho výsledků. Z poznatků při zkušebním testování byla vytvořena nová testovací struktura, která byla použita pro testování proudové zatížitelnosti tlustovrstvých vodičů. Také bylo provedeno testování měděných vodičů. Z naměřených hodnot byly sestaveny grafy, které znázorňují proudovou zatížitelnost vodičů v závislosti na šířce a změně teploty vodiče.
Dialog ve výuce v rámci učiva o rodině
Koťátková, Marie ; Strejček, Jindřich (oponent) ; Stará, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce "Dialog ve výuce v rámci učiva o rodině" se věnuje tématu pedagogické komunikace v rámci učiva o rodině. Teoretická část předkládá doporučované postupy při vedení dialogu ve vyučování. Dále se zabývá problematikou současného pojetí rodiny ve vztahu k učení o rodině. Empirická část práce sleduje kompetence učitelů vést dialog s žáky ve vyučování na téma rodina, a také kompetence žáků vést dialog v rámci učiva o rodině mezi sebou navzájem. Cílem empirické části je na základě těchto dvou přístupů navrhnout model, kterým lze efektivně vést dialog ve vyučování v rámci tématu učiva o rodině v prvouce a zhodnotit kompetence učitelů a žáků vést dialog na toto téma mezi sebou.
Využití programu RWCT v hodinách hudební výchovy na prvním stupni ZŠ
Janovská, Lenka ; Strejček, Jindřich (oponent) ; Tomková, Anna (vedoucí práce)
Tato diplomová práce osvětluje využívání postupů a metod programu RWCT v hodinách hudební výchovy na prvním stupni základní školy. Věnuje se trendům v oblasti základního vzdělávání, konkrétněji pak trendům ve výuce hudební výchovy. Zabývá se východisky a základní charakteristikou programu RWCT a v závěru shrnuje možnosti propojení obou těchto oblastí. Praktická část zjišťuje, jestli učitelé praktikující RWCT využívají metody i v hudební výchově. Dále obsahuje mé vlastní hodiny hudební výchovy, ve kterých využívám postupy a metody RWCT. Klíčová slova: hudební výchova, model Evokace - Uvědomění si významu - Reflexe, metody RWCT, výukový materiál
Dimenzování proudových vodičů tlustovrstvých obvodů
Strejček, Jindřich ; Řezníček, Michal (oponent) ; Jankovský, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce byla zaměřena na stanovení proudové zatížitelnosti vodičů tlustovrstvých obvodů. Popisuje inteligentní proudový zdroj s funkcí měření napětí a jeho ovládání. Obsahuje popis testování na zkušební testovací struktuře a zpracování jeho výsledků. Z poznatků při zkušebním testování byla vytvořena nová testovací struktura, která byla použita pro testování proudové zatížitelnosti tlustovrstvých vodičů. Také bylo provedeno testování měděných vodičů. Z naměřených hodnot byly sestaveny grafy, které znázorňují proudovou zatížitelnost vodičů v závislosti na šířce a změně teploty vodiče.
Dimenzování proudových vodičů tlustovrstvých obvodů
Strejček, Jindřich ; Řezníček, Michal (oponent) ; Jankovský, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce byla zaměřena na stanovení proudové zatížitelnosti vodičů tlustovrstvých obvodů. Popisuje inteligentní proudový zdroj s funkcí měření napětí a jeho ovládání. Obsahuje popis testování na zkušební testovací struktuře a zpracování jeho výsledků. Z poznatků při zkušebním testování byla vytvořena nová testovací struktura, která byla použita pro testování proudové zatížitelnosti tlustovrstvých vodičů. Také bylo provedeno testování měděných vodičů. Z naměřených hodnot byly sestaveny grafy, které znázorňují proudovou zatížitelnost vodičů v závislosti na šířce a změně teploty vodiče.

Viz též: podobná jména autorů
5 Strejček, Jakub
4 Strejček, Jan
3 Strejček, Jaromír
1 Strejček, Jiří
4 Strejček, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.