Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení marketingové komunikace vybraného podniku
Staňková, Pavlína ; Huml, Jan (vedoucí práce) ; Jiří, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá hodnocením marketingové komunikace značky Kaktus společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., která je zaměřena na poskytování telekomunikačních služeb, značka poté na specifickou cílovou skupinu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska na základě studia odborné literatury a jsou zde definovány základní pojmy jako marketingový mix, marketing služeb, marketingová komunikace, její jednotlivé nástroje, komunikace na sociálních médiích, psychologické účinky reklamy a marketingový výzkum. Praktická část představuje společnost T-Mobile Czech Republic a.s., popisuje její marketingový mix, její nejvýznamnější konkurenty a míru ohrožení z jejich strany. Stěžejní část práce obsahuje popis a zhodnocení dosud uplatňované marketingové komunikace, které byly vypracovány na základě rozhovorů se specialistou na marketingovou komunikaci značky a na základě interních zdrojů dat. V následující části je vyhodnoceno dotazníkové šetření, které bylo realizováno mezi příslušníky cílové skupiny značky s cílem zjistit, jak vnímají její marketingovou komunikaci, a analýza potenciálních a existujících vlivů na značku, která byla vypracována na základě interních zdrojů dat. Na těchto výsledcích se zakládá doporučení na úpravu a obohacení marketingové komunikace tak, aby došlo k rozšíření povědomí o značce i zákaznické základny, aniž by nastal rozpor s ideologií značky.

Viz též: podobná jména autorů
10 STAŇKOVÁ, Pavla
9 STAŇKOVÁ, Petra
10 Stanková, Pavla
10 Staňková, Pavla
9 Staňková, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.