Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rekreační pobyty pro klienty s kombinovaným postižením v rámci základní školy speciální
Smolová, Daniela ; Zemková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Šiška, Jan (oponent)
NÁZEV: Rekreační pobyty pro klienty s kombinovaným postižením v rámci základní školy speciální AUTOR: Daniela Smolová KATEDRA: Katedra speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. ABSTRAKT: Práce je zaměřena na problematiku komunikace, chování a přizpůsobování se novému prostředí jedinců s kombinovaným postižením, primárně autismem a to v kombinaci s mentálním či jiným postižením. Využitím neškolního prostředí, v rámci rekreačních pobytů jsou jedinci směřováni k rozvoji komunikace sebeobsluhy a orientace v novém prostředí. Cílem bakalářské práce je porovnání chování v domácím, školním a neškolním prostředí. Využitím a působením odlišného prostředí docházíme k rozhodnutí, mají-li rekreační pobyty v tuzemsku a zahraničí pro osoby s kombinovaným postižením smysl. V první části je vymezena problematika kombinovaného postižení a mentální retardace, pozornost je zaměřena na problematiku jedinců s poruchou autistického spektra společně s členěním pojmu rekreačních pobytů. V druhé části se práce zabývá konkrétními metodami řešení, formami a postupy k plnění vymezených cílů. Vše je uvedeno na základě dlouhodobého pozorování a osobní účasti na mnoha mimoškolních aktivitách v rámci Základní školy speciální NONA o. p. s.. V závěru bakalářské práce jsou uvedeny účinky vlivu neškolního prostředí...
Rekreační pobyty pro klienty s kombinovaným postižením v rámci základní školy speciální
Smolová, Daniela ; Zemková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Šiška, Jan (oponent)
NÁZEV: Rekreační pobyty pro klienty s kombinovaným postižením v rámci základní školy speciální AUTOR: Daniela Smolová KATEDRA: Katedra speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. ABSTRAKT: Práce je zaměřena na problematiku komunikace, chování a přizpůsobování se novému prostředí jedinců s kombinovaným postižením, primárně autismem a to v kombinaci s mentálním či jiným postižením. Využitím neškolního prostředí, v rámci rekreačních pobytů jsou jedinci směřováni k rozvoji komunikace sebeobsluhy a orientace v novém prostředí. Cílem bakalářské práce je porovnání chování v domácím, školním a neškolním prostředí. Využitím a působením odlišného prostředí docházíme k rozhodnutí, mají-li rekreační pobyty v tuzemsku a zahraničí pro osoby s kombinovaným postižením smysl. V první části je vymezena problematika kombinovaného postižení a mentální retardace, pozornost je zaměřena na problematiku jedinců s poruchou autistického spektra společně s členěním pojmu rekreačních pobytů. V druhé části se práce zabývá konkrétními metodami řešení, formami a postupy k plnění vymezených cílů. Vše je uvedeno na základě dlouhodobého pozorování a osobní účasti na mnoha mimoškolních aktivitách v rámci Základní školy speciální NONA o. p. s.. V závěru bakalářské práce jsou uvedeny účinky vlivu neškolního prostředí...

Viz též: podobná jména autorů
2 Smolová, Dagmar
1 Smolová, Diana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.