Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Symmetries of the CR sub-Laplacian
Vlasáková, Zuzana ; Souček, Vladimír (vedoucí práce) ; Slovák, Jan (oponent) ; Šilhan, Josef (oponent)
Název: Symetrie CR sub-Laplaca Autor: Zuzana Vlasáková Katedra: Matematický ústav Univerzity Karlovy Vedoucí: Prof. RNDr. Vladimír Souček, DrSc. Autorova emailova adresa: zuzana.kasarova@email.cz Vedoucího emailova adresa:soucek@karlin.mff.cuni.cz Abstrakt: Cílem této práce je charakterizovat vektorový prostor symetrií CR sub-Laplaca. Za tím účelem zadefinujeme CR strukturu na jedné kon- krétní podvarietě Cn+1 (ve skutečnosti velké buňce v CR sféře) a napíšeme konkrétně, jak na ní vypadá CR sub-Laplace. Zadefinujeme obecně symetrie sub-Laplaca a použitím ambientní konstrukce je všechny zkonstruujeme. Klíčová slova: CR geometrie, CR sub-Laplace, symetrie diferenciálního operátoru. 1
Návrh central housingu turbodmychadla pro supernízke uložení - olejový výstup na stranu
Slovák, Jan ; Novotný, Pavel (oponent) ; Knotek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se jako celek zabývá snížením instalační výšky turbodmychadla tak, aby nedocházelo k přílišnému zvýšení tlaků ve skříni turbodmychadla na pístních kroužcích. V úvodu práce se nachází rešerše zabývající se obecně přeplňováním, stavbou a díly turbodmychadel, následuje krátký úvod ohledně problematiky CFD. Po rešeršní části pokračuje konstrukční část s úpravami centrální skříně a simulační část, ze které byly získány výsledky.
Současné trendy ve zvyšování výkonu vznětových a zážehových motorů
Slovák, Jan ; Ramík, Pavel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je pouze rešeršního charakteru. V práci jsou popsány jednotlivé typy motorů, dále jsou zde rozebrány dva nejčastější typy přeplňování motorů - pomocí kompresoru a turbodmychadla. Spolu s nimi jsou přiblíženy méně známé metody přeplňování. V následující kapitole práce popisuje další možné způsoby zvyšování výkonu jako je chiptuning a podobně. Poslední část je věnována blízké budoucnosti a zabývá se například downsizingem a hybridními automobily.
Mobilní aplikace jako marketingový nástroj
Slovák, Jan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kozáková, Monika (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mobilními aplikacemi pro chytré telefony a jejich využitím v marketingu. Cílem práce je za pomoci analýzy vzniku, využití a postavení mobilních aplikací jako marketingového nástroje podat konkrétní doporučení pro správné použití mobilních aplikací v rámci firemního marketingového mixu. V první části práce jsou definovány a popsány základní pojmy nezbytné k pochopení tématu - rozhodování o vývoji aplikace, samotný vývoj, podpora aplikace a její začlenění do firemního marketingu. Druhá část pak sestává z analýzy čtyř rozdílných aplikací. Podkladem k této analýze byly polostrukturované rozhovory se zástupci společností, spolu s veřejně dostupnými informacemi o aplikacích získaných z literatury, internetových článků, analytických nástrojů a sociálních sítí. Závěrem práce je vyhodnocení analýzy aplikací a následná doporučení pro použití mobilních aplikací v marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Slovák, Jaromír
4 Slovák, Jiří
2 Slovák, Jiří Elíša
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.