Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing v cestovním ruchu a finanční krize
Slavíková, Daniela ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na vliv finanční recese na marketing aplikovaný v cestovním ruchu. Dílčími cíli práce je definování cestovního ruchu v České republice, marketingu, který je aplikovaný v cestovním ruchu a poukázání na zvláštnosti tohoto druhu marketingu. Praktická část je věnována nejaktuálnějším situacím v oblasti cestovního ruchu jak v České republice, tak po celém světě. Součástí praktické části je také ovlivnění marketingu tohoto odvětví v důsledku finanční recese.

Viz též: podobná jména autorů
3 Slavíková, Dagmar
1 Slavíková, Dana
3 Slavíková, Denisa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.