Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie Pepsico cz
Nguyenová, Daniela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Slavíček, Rostislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikační strategie společnosti PepsiCo na území České republiky. Hlavním cílem bakalářské práce je zanalyzovat, zhodnotit a navrhnout možná doporučení do budoucna pro konkrétní kampaň pro řadu vod Toma Natura. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy marketingu, vymezen rozdíl marketingových a komerčních komunikací, popsány jednotlivé fáze vytvoření kampaně. Praktická část se zaměřuje na historii společnosti, analyzuje jednotlivé komunikační aktivity pro vybranou kampaň. V závěru práce jsou na základě zhodnocení kampaně navrženy možné změny.

Viz též: podobná jména autorů
5 Slavíček, Radek
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.