Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparace mediálního obrazu FC Viktoria Plzeň a AC Sparta Praha ve vybraných českých médiích
Slabý, Martin ; Němcová Tejkalová, Alice (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá komparací mediálních obsahů deníků Sport a Mladá fronta DNES z několika časových období v průběhu jednoho ročníku první české fotbalové ligy. Na jejím základě a za pomoci poznatků českých i zahraničních odborníků se snaží odpovědět na otázku, zda deník Sport zvýhodňuje v publikovaných materiálech klub AC Sparta Praha a naopak znevýhodňuje klub FC Viktoria Plzeň. K zodpovězení této otázky využívá metodu komparativní kvalitativní obsahové analýzy. Vychází ze souboru článků ze tří období podzimní části sezóny a tří období z části jarní. Bere přitom zřetel nejen na samotné texty článků, ale také například první strany či titulky, které jsou důležitou součástí obsahů denního tisku. Výsledky výzkumu jsou průběžně shrnuty po každém z jednotlivých období, v závěru pak přichází kompletní shrnutí a zodpovězení výzkumné otázky. Výzkumem bylo zjištěno, že co se týče obsahů článků, nebylo v rámci materiálů deníku Sport publikovaných ve sledovaných obdobích shledáno významnější protežování pražského celku, naopak u zastoupení témat týkajících se Sparty a Plzně se převaha ve prospěch Letenských projevila více a totéž se dá do určité míry říci i o titulních stranách.
Marketingová strategie nevládní neziskové organizace Junák - český skaut z.s.
Slabý, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bušková, Vendula (oponent)
Cílem této práce je zmapování marketingové strategie nestátní neziskové organizace Junák - český skaut, z. s. a vypracování návrhů na zlepšení marketingové strategie. První část práce je teoretická a popisuje nestátní neziskové organizace v České republice. Věnuje se také popisu světové skautské organizace WOSM a české organizace Junák - český skaut, z. s. V druhé části jsou uvedeny výsledky výzkumu veřejného mínění a je zde popsána marketingová strategie Junáka. Na konci této kapitoly jsou uvedeny návrhy na zlepšení marketingové strategie, návrhy způsobů a nástrojů komunikace.
Technické památky - lokální dráha - Tábor - Bechyně
SLABÝ, Martin
Bakalářská práce se zabývá historií železničního spojení v Čechách, na Moravě a ve Slezsku. Popisuje vývoj dráhy od prvních koněspřežných tratí, až po dnešní rychlovlaky. Podstatné jsou též přednosti a nevýhody kolejové dopravy a také to, jak přispěla dráha k rozvoji jednotlivých krajů. Dále pojednává o vlivu železnice na obyvatelstvo. Mimo hlavních tratí je práce zaměřená především na místní dráhy (tzv. lokální dráhy). Konkrétně pak na první elektrickou lokální dráhu v Rakousko-Uhersku, dráhu z Tábora do Bechyně, u které je doložena fotografická dokumentace zázemí, trati a technických prvků, které byly použity. Pro tuto lokální dráhu vyrobil velkou část elektrického zařízení František Křižík a proto se v této práci nachází pojednání o jeho životě a působení u dráhy.

Viz též: podobná jména autorů
3 SLABÝ, Martin
3 Slabý, Marek
1 Slabý, Michal
1 Slabý, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.