Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Narativní konstrukce identity aktérů přecházejících z občanské sféry do politické sféry
Skokanová, Michaela ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (vedoucí práce) ; Benyovszky, Selma (oponent)
Cílem diplomové práce je zkoumání vývoje osobní identity aktérů , kteří přechází z aktivní obč anské participace v rámci obč anské společ nosti do aktivní politické participace v rámci sféry politické na regionální úrovni. Práce se tematicky zamě řuje na osobní identitu a na způ sob jejího utváření skrze životní příbě hy. První teoretická č ást se vě nuje pojmů m obč anské participace, politické participace a konceptu narativní identity. Ve druhé č ásti je popsána metodologie výzkumu. Konkrétně je představen narativní přístup a dále pak narativní rozhovor jakožto použitá výzkumná metoda. Třetí č ást se vě nuje samotnému výzkumu. Výzkum byl provádě n v krajském mě stě Ústí nad Labem. Jedná se o specifický případ, který vychází z politického a sociálně historického kontextu mě sta Ústí nad Labem. Výzkumná data jsou získána formou narativních vyprávě ní s regionálními politiky. Výsledky výzkumu ukázaly, že existují tři rů zné způ soby, jak ve vztahu k prostředí aktéři sebe-prezentují svou identitu. Jednalo se o identitu politika, identitu aktivisty/aktivního obč ana a identitu politika spojenou s identitou aktivisty. Osobní identita se u jednoho aktéra promě nila zcela, u jednoho aktéra se promě nila č ásteč ně a u další tří se jejich osobní identita potvrdila...
Role asistenta ve vzdělávání žáků s kombinovaným postižením
Skokanová, Michaela ; Hájková, Vanda (oponent) ; Vágnerová, Marie (vedoucí práce)
Práce je věnována problematice výchovy a vzdělávání žáků s kombinovaným postižením. Mapuje potřeby podpory u dětí s kombinovaným postižením a jejich rodin. Upozorňuje na možnosti využití práce asistenta. Přičemž poukazuje na rozsáhlé možnosti této spolupráce. Teoretická část je věnována problematice dětské obrny a možných přidružených postižení. Dále jsou zde kapitoly věnované rodině dítěte s kombinovaným postižením a kapitoly o výchově a vzdělávání žáků s kombinovaným postižením i možným problémům, které jsou s nimi spojeny. Praktická část je zpracována formou případové studie, v ní jsem využila svých zkušeností získaných několikaletou prací s kombinovaně postiženým chlapcem. Získané výsledky potvrdily přínos práce asistenta pro rozvoj takto postiženého dítěte.

Viz též: podobná jména autorů
2 Skokanová, Magdaléna
4 Skokanová, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.