Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategy Specifics of Multinational Companies Operating in Creative Industries
Shevchenko, Denys ; Pichanič, Mikuláš (vedoucí práce)
Kreativní průmysl je relativně nový sektor ekonomiky, který rychle roste a má obrovský potenciál. Nadnárodní korporace dosáhly určitého stupně rozvoje, vzhledem k tomu jsou vysoce globalizované, vertikálně integrované a účinné. Problém však spočívá v definování vhodných strategií a úpravách řídících přístupů k specifickým podmínkám daného odvětví. Cílem této diplomové práce je tedy analyzovat trh kulturního průmyslu a vysvětlit rozdíly v obchodní strategii mezi klasickými a kulturními společnostmi. V této akademické práci bude velká část pozornosti věnována řadě specifikům. Mezi nimi je především způsob řízení kreativní pracovní síly, který se výrazně liší od ostatních průmyslových odvětví. Za druhé, řízení rizik a úroveň ochrany práv duševního vlastnictví mohou motivovat nebo odrazovat od dalšího vývoje tvůrčích produktů. A konečně, povědomí o značce má významný dopad na výkonnost společnosti, a proto bude poskytnuta analýza této problematiky.

Viz též: podobná jména autorů
1 Shevchenko, Dina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.