Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie spol. Lidl v ČR
Seidlová, Barbara ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je kritické zhodnocení marketingové strategie a komunikace společnosti Lidl v České republice, identifikace klíčových faktorů vedoucí k nynější úspěšnosti a prosperitě této společnosti a navrhnout doporučení ke zlepšení budoucí marketingové strategie. V první části práce se zabývám teoretickými základy marketingu a marketingovou a komunikační strategií. Ve druhé části jsem se zaměřila na současnou situaci na trhu maloobchodu a dále konkrétně na marketingovou strategii společnosti Lidl. Na základě zjištěných skutečností pak navrhnu možnosti zlepšení marketingové strategie.

Viz též: podobná jména autorů
2 Seidlová, Barbora
2 Seidlová, Bára
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.