| |
| |
|
Rozpustnost 1-ethyl-3-methylimidazolium ethylsulfátu v superkritickém CO2
Bendová, Magdalena ; Sedláková, Zuzana ; Wagner, Zdeněk
V tomto příspěvku byla studována rozpustnost iontové kapaliny 1-ethyl-3-methylimidazolium ethylsulfátu v superkritickém CO2 pomocí syntetické metody. K měření byl použit komerční přístroj firmy Thar Technologies Supercritical Phase Monitor. K ověření přesnosti aparatury byl proměřen systém CO2 a ethanol a získaná data byla porovnány s výsledky naměřenými v naší laboratoři v rámci dřívější práce. Získaná data byla modelována modifikací Soaveho-Redlichovy-Kwongovy kubické stavové rovnice navržené Shiflettem a Yokozekim.
|
| |
| |
| |
| |
|
dGO disociace pevných heterodimerů
Malijevská, I. ; Sedláková, Zuzana
Byla měřena rovnováha kapalina-pevná fáze pro dva binární systémy. Oba systémy, kyselina propinová-kyselina triflouroctová a kyselina octová-kyselina trichloroctová, tvoří sloučeninu v pevné fázi. Aktivitní koeficienty v kapalné fázi byly vypočítány a byla určována termochemická data disociace sloučenin.
|
|
Vliv podlinkových aktivit na vývoj značky Rexona na českém trhu.
Nosková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Sedláková, Zuzana (oponent)
Práce zkoumá vliv podlinkových aktivit, především podpory prodeje, na vývoj značky. Teoretická část popisuje základ nezbytný pro správné uchopení té aplikační části. Zabývá se komerčními komunikacemi, podporou prodeje, spotřebitelskými soutěžemi a teorií značky. Protože v rámci praktické části je prováděno dotazníkové šetření, jedna z kapitol se věnuje marketingovému výzkumu. V praktické části je představena společnost Unilever ČR a úloha oddělení Customer marketingu v rámci marketingové struktury. Je zde představena značka Rexona, její portfolio a projekty, které byly realizovány v roce 2008. Předmětem dalších kapitol je charakteristika trhu deodorantů a specifika jednotlivých distribučních kanálů. Následuje analýza a zhodnocení podpory prodeje značky Rexona a jejich hlavních konkurentů. Dále jsou interpretovány výsledky vlastního dotazníkovému šetření, které je zaměřeno na spotřební a nákupní zvyklosti osob používající deodoranty. Díky poznatkům z analýz a dotazníkového šetření jsou v závěru formulována doporučení pro podporu prodeje značky Rexona.
|
|
Strategické řízení značky AXE.
Sedláková, Zuzana ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Práce analyzuje marketingovou strategii značky Axe společnosti Unilever. Teoretická část přináší základní informace o problematice značky, jejím významu, základních konceptech a budování její hodnoty. Zvláštní kapitoly jsou věnovány také marketingovému řízení značky a marketingovému mixu. Aplikační část představuje trh deodorantů a základní trendy na něm. Popsána je strategie značky Axe v České Republice a trh, na kterém bojuje o svou pozici. Zvláštní pozornost je věnována marketingovým aktivitám v letech 2006 - 2007 a jejich výsledkům a efektu na pozici značky na trhu.
|