Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace vysokých škol v České republice
Romanova, Ksenia ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Role vzdělávacích institucí v rozvoji společnosti a ekonomiky země neustálé nabývá na významu. Zvyšuje se počet zájemců o studium na vysokých školách a univerzitách, stoupá počet vysokoškolských ústavů, které se snaží v podmínkách silné konkurence na trhu uspět a získat co největší počet studentů. Správná marketingová komunikace vysokých škol slouží k vytvoření konkurenční výhody na trhu, tím přispívá k posílení finanční situace školy či univerzity bez ohledu na její právní status. Diplomová práce obsahuje analýzu trhu vysokých škol v České republice z marketingového hlediska a výzkum vnímání marketingové komunikace vysokých škol středoškoláky.
Analýza MHD v Moskvě
Romanova, Ksenia ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Ve své práci jsem se pokusila popsat systém MHD v Moskvě. První část práce je teoretická. Při psáni této časti jsem používala odbornou literaturu, především "Osobní přeprava" a "Dopravní procesy v cestovním ruchu" . Ve druhé časti práci popisuji současný stav MHD v Moskvě. Tady charakterizuji jednotlivé systémy veřejně dopravy ve městě. Popisuji sítě, dopravní prostředky, vozovny, nejdůležitější dopravní uzly, systém kontroly, tarifní systém a dopravní společnosti působící v Moskvě. Poslední část mé práce obsahuje informace o budoucím vývoji veřejné dopravy ve městě.

Viz též: podobná jména autorů
4 Romanová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.