Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spokojenost zákazníků se službami Avalon fitness centra
Roztočil, Jiří ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Spokojenost zákazníků se službami Avalon fitness centra zjistit spokojenost zákazníků poskytovanými službami prostřednictvím dotazníku . Na základě zjištěných výsledků změny a doporučení, které by měly vést ke zlepšení kvality poskytovaných služeb v Pro zjištění spokojenosti zákazníků se službami v použito modifikované metody SERVPERF dotazníku. dotazník měří skutečné vnímání kvality poskytovaných služeb. Mimo dotazníkového šetření proběhly polostrukturované rozhovory pro prohloubení problematiky s Výsledky dotazníkového šetření jsou znázorněny pomocí grafů a tabulek. výsledků je zřejmé, že jsou zákazníci Avalon fitness centra s službami velmi spokojeni. Nejvíce jsou zákazníci spokojeni s vybavením, poskytování služeb ve smluveném čase a trenéry. Naopak negativně vnímají čistotu zázemí, chování recepčních, skříňky v šatnách a aktualizování Klíčová slova: sportovní služby, služby, marketingový výzkum, spokojenost zákazníků,
Image vybrané destinace
ROZTOČIL, Jiří
Image a brand destinace jsou důležitými konkurenčními nástroji destinačního marketingu. Organizace destinačního managementu by měly dbát na dobrou pověst a silnou značku, aby destinace obstála v konkurenčním boji. Bakalářská práce se zabývá hodnocením image města Plzně jako destinace cestovního ruchu. Hodnocení image je důležité nejen pro organizace destinačního managementu, ale pro všechny stakeholdery v destinaci, které ho mohou společně utvářet. Bakalářská práce vychází z výsledků dotazníkového šetření provedeného od září do prosince 2016, kterého se zúčastnilo 206 respondentů. Město Plzeň je velmi silně spojováno s pivem a pivovarnickou tradicí. Výsledky také potvrzují pozitivní vliv projektu Evropské hlavní město kultury 2015, protože respondenti si často pojí město s kulturou nebo kulturní atraktivitou. Výsledky šetření identifikují nové motivy, které lze využít v destinačním marketingu, jako silné značky sportovních klubů (FC Viktoria Plzeň, HC Škoda Plzeň) nebo úspěšných produktů (Škoda, Pilsner Urquell). Tyto zjištěné prvky image je třeba sledovat a posílit je, aby pozitivně působily na potenciální a současné návštěvníky města.

Viz též: podobná jména autorů
1 Roztočil, Jakub
3 Roztočil, Jan
2 Roztočil, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.