Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kvalita života pediatrických pacientů s atopickým ekzémem a jejich rodin
Jiráková, Anna Aleksandra ; Göpfertová, Dana (vedoucí práce) ; Dohnal, Karel (oponent) ; Pospíšilová, Alena (oponent)
Atopická dermatitida (AD) je nejčastějším zánětlivým onemocněním dětského věku. AD je onemocněním chronického charakteru, které může mít výrazný fyzický a psychický vliv na kvalitu života nemocného jedince a jeho rodiny. Hlavním cílem této práce bylo zhodnotit kvalitu života dětí s AD a jejich rodin. Celkem se zúčastnilo studie 636 dětí s diagnózami AD a pigmentové névy ve věku od kojenců po 18ti leté a 636 jejich rodičů. Při každé návštěvě vyplnil pacient/rodič příslušný dotazník podle věku pacienta: Dermatologický index kvality života kojenců - Infants' Dermatitis Quality of Life Index (IDQOL), Dětský dermatologický index kvality života - Childrens' Dermatology Life Quality Index (CDLQI)- obrázková verze, Dětský dermatologický index kvality života - Childrens' Dermatology Life Quality Index (CDLQI)- textová verze, Vliv atopického ekzému dítěte na členy jeho rodiny - Dermatitis Family Impact Questionnaire (DFI). Studie objektivizovala snížení kvality života dětských pacientů s AD i ostatních členů jejich rodin. Výsledky byly vyjádřeny v porovnání s kontrolní skupinou pacientů s diagnózou pigmentové névy. Rozdíly v kvalitě života byly statisticky významné. Dále studie prokázala výrazné rozdíly skóre kvality života v různých věkových kategoriích dětí s AD. Nejvyšší skóre (9,85) bylo ve skupině nejstarších...
Nové přístupy k hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Pospíšilová, Alena ; Linková, Marie (oponent) ; Spilková, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce má teoreticko-výzkumný charakter. Zabývá se problematikou hodnocení žáků v současných českých školách. Mapuje problémy, ale také snahy o zkvalitnění hodnocení žáků ve vzdělávacím procesu. V diplomové práci je rovněž prezentován realizovaný výzkum, jehož cílem je především zmapovat a posoudit realitu práce s hodnocením žáků na prvním stupni dvou vybraných základních škol. Předpokládám, že diplomová práce může být pro tyto školy podkladem pro zefektivnění koncepce i realizace hodnocení žáků.
Deset let velšského národního shromáždění: Blíže ke skotskému modelu?
Pospíšilová, Alena ; Rovná, Lenka (vedoucí práce) ; Hubáček, Filip (oponent)
Diplomová práce "Deset let velšského národního shromáždění: blíže ke skotskému modelu?" pojednává o změnách, ke kterým došlo v posledních deseti letech ve velššském devolučním uspořádání. Práce operuje s koncepty velšského a skotského modelu devoluce, které vznikly v důsledku ustanovení skotského parlamentu a velšského národního shromáždění v roce 1999 labouristickou vládou. Z historických, politických i čistě praktických důvodů vznikly dvě zcela rozdílné instituce. Zatímco skotský parlament vznikl jako volený parlamentní orgán s oddělenou legislativou a exekutivou, velšské národní shromáždění bylo ustanoveno jako volený orgán s korporativní strukturou. Zároveň získal skotský parlament všeobecné primární legislativní pravomoci oproti vymezeným exekutivním pravomocím velšského shromáždění. Velšské shromáždění se od svého vzniku snažilo o změnu své struktury a nastavení pravomocí podle skotského vzoru. Na popud velšské koalice labouristů a liberálních demokratů působila v letech 2002 až 2004 Komise pro pravomoci a volební uspořádání velšského shromáždění pod vedením lorda Richarda, která navrhla radikální změny ve velšském devolučním uspořádání, z velké části podle skotského modelu. Na návrhy komise reagovala britská labouristická vláda bílou knihou Lepší vláda pro Wales a následně novým zákonem Zákon o...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 POSPÍŠILOVÁ, Alena
3 Pospíšilová, Adéla
2 Pospíšilová, Alice
2 Pospíšilová, Alžběta
7 Pospíšilová, Andrea
3 Pospíšilová, Aneta
2 Pospíšilová, Anežka
14 Pospíšilová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.