Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 90 záznamů.  začátekpředchozí81 - 90  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zhodnocení marketingové komunikace
Sýkorová, Lucie ; Pokorná, Jitka (vedoucí práce) ; Tereza, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení ke zlepšení marketingové komunikace společnosti Čajová květina s.r.o. se zaměřením na produkt Matcha Tea. Teoretická část vymezuje pojmy marketing, marketingový mix a marketingová komunikace. Poté je definována příprava efektivní marketingové komunikace. Praktická část analyzuje marketingový mix se zaměřením na marketingovou komunikaci produktu Matcha Tea. Následně probíhá dotazníkové šetření formou osobního dotazování. Je zjištěno, že 37 % respondentů má o produktu Matcha Tea povědomí, z nich 81 % ho vyzkoušelo a z toho je 87 % spokojeno. V závěrečné části je zhodnocena návratnost slevových kupónů, které obdrželi všichni respondenti po vyplnění dotazníku. Kupón s 15% slevou na balení Matcha Tea + shaker je využit 29 % respondenty. Na základě dotazníkového šetření je navrženo doporučení ke zlepšení marketingové komunikace pro produkt Matcha Tea. Hlavním cílem návrhu je zvýšení prodeje produktu Matcha Tea o 10 % během následujícího pololetí a vedlejším cílem je zviditelnění na trhu. Ke splnění těchto cílů jsou zvoleny následující prostředky komunikačního mixu: osobní prodej, podpora prodeje, ústní šíření, interaktivní marketing a reklama.
Zhodnocení manažerské práce v podniku
Plíšek, Tomáš ; Pokorná, Jitka (vedoucí práce) ; Michaela, Michaela (oponent)
Cílem diplomové práce je zanalyzovat jakými vlastnostmi disponuje a jaké role a funkce zastává manažer nižší úrovně společnosti Česká spořitelna v subsegmentu Mass market určeném pro soukromou klientelu. Tato práce pojednává o základních teoretických pojmech manažer, jeho funkcích a rolích, které musí vykonávat. V první řadě byly na základě studie teoretických poznatků charakterizovány výše uvedené pojmy a jejich specifika v podmínkách bankovního sektoru. Je zaměřena na definování základních manažerských funkcí a rolí manažera, jako je plánování, organizování, personalistika, vedení, kontrola. V praktické části bylo provedeno empirického šetření a následně interpretovány jeho výsledky pomocí grafů a tabulek společně s navržením doporučených změn vedoucích ke zlepšení současné situace ve zvoleném podniku.
Formulace podnikové strategie
Šímová, Tereza ; Pokorná, Jitka (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je formulovat alternativy podnikové strategie společnosti Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. Teoretická část je zpracována formou literární rešerše na zvolené téma. V praktické části jsou zpracovány jednotlivé metody analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Na závěr je provedena syntéza získaných poznatků v zjednodušené SWOT matici a jsou vyvozeny možné alternativy podnikové strategie. Společnosti je doporučeno zaměřit se na zlepšení slabých stránek za pomoci využití silných stránek podniku a využití příležitostí plynoucích z vnějšího prostředí.
Formulace podnikové strategie
Pavelková, Radka ; Pokorná, Jitka (vedoucí práce) ; Michaela, Michaela (oponent)
Hlavním cílem předkládané diplomové práce je s využitím metod strategického řízení provést rozbor vnějšího a vnitřního prostředí vybraného podniku a formulovat konkrétní strategii. V teoretické části práce jsou nejprve definovány základní pojmy strategického managementu. V praktické části je pak provedena situační analýza s využitím analýzy zájmových skupin, PEST analýzy, Porterova modelu pěti sil, analýzy strategických map, identifikace zdrojů a kompetencí a analýzy konkurenceschopnosti. Syntéza dílčích závěrů z jednotlivých analýz je provedena pomocí SWOT analýzy. U vybrané organizace je identifikována slabá konkurenční pozice. Po zohlednění pozitivního vývoje ekonomiky ČR a ostatních příležitostí vnějšího okolí je doporučeno rozšířit škálu poskytovaných služeb a eliminovat další zjištěné slabé stránky organizace. Dále jsou definovány jednotlivé strategické cíle a další doporučení. Formulovanou strategií je rozvoj současných výrobků na současném trhu.
Zhodnocení manažerských funkcí
Školník, Stanislav ; Pokorná, Jitka (vedoucí práce) ; Tereza, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením manažerských funkcí ve společnosti KARSIT Holding, s. r. o. Teoretická východiska tvoří literární rešerše, která zahrnuje pojmy management, manažer, manažerské role a manažerské funkce. Rozdělení manažerských funkcí vychází z koncepce autorů Harolda Koontze a Heinze Weihricha týkající se plánování, organizování, personalistiky, vedení lidí a kontroly. Praktická část se zaměřuje na sledování manažerů, střední úrovně řízení managementu a jejich časovému rozvržení vůči jednotlivým funkcím a činnostem. Pozorování bylo uskutečněno s projektovým manažerem a manažerem nákupu a logistiky. U manažerů byly zaznamenány jak stejné, tak rozdílné činnosti v rámci manažerských funkcí. Výsledkem bylo, že projektový manažer nejvíce času věnuje funkci plánování, naopak manažer nákupu a logistiky se zabývá organizováním. Primární data byla pořízena na základě dotazníkového šetření pro podřízené zaměstnance a individuálních rozhovorů s manažery. Dotazník a rozhovor byl sestaven z otázek týkajících se manažerských funkcí a společnosti KARSIT Holding, s. r. o. Významným zjištěním je, že ve společnosti neexistuje dostatečná motivace pro pracovníky a firmou není využívaný žádný informační systém. Na základě zhodnocení výsledků jsou navrhnuta zlepšení. Hlavním zlepšením pro společnost je sestavený motivační program, který byl konzultován s personální agenturou sídlící v Pardubickém kraji. Druhým podstatným zlepšením je návrh informačního systému.
Využití vnějších zdrojů při získávání zaměstnanců
Krouželková, Eva ; Pokorná, Jitka (vedoucí práce) ; Tereza, Tereza (oponent)
Diplomová práce se v úvodu teoretické části zabývá pojetím personalistiky a lidských zdrojů. V dalších kapitolách je charakterizován průběh získávání zaměstnanců spolu s vnitřními a vnějšími zdroji pracovníků. Následuje princip výběru zaměstnanců a jeho nejčastější metody. Praktická část diplomové práce se skládá z analýzy současných možností inzerce, dále z dotazníkového šetření a verifikace hypotéz. Cílem práce je zjištění současného stavu používání sociálních sítí při náboru zaměstnanců a zjištění zda jsou schopny nahradit používání pracovních portálů. Z hlediska verifikace hypotéz bylo potvrzeno, že není žádný rozdíl mezi personalisty, kteří používají sociální sítě v osobním životě každý den a mezi těmi, kteří je používají několikrát měsíčně. Dále bylo potvrzeno, že existuje statisticky významný rozdíl ve využití sociálních sítí personalisty ve věku 18 až 34 let a 35 až 54 let. Poslední statistická hypotéza potvrdila, že neexistuje rozdíl ve využití sociálních sítí personalisty ve velkých a malých firmách.
Formulace podnikové strategie
Kešnerová, Nikola ; Pokorná, Jitka (vedoucí práce) ; Tereza, Tereza (oponent)
Diplomové práce je zaměřena na formulování návrhu strategie podniku, kde vybraným podnikem se stala společnost PRAGOTRADE spol. s r.o., podnikající v odvětví recyklace stavebních a demoličních odpadů. Prvotní část práce je tvořena teoretickými východisky sloužící jako podklad pro tvorbu strategie, pramenící z odborných publikací. Praktická část začíná představením společnosti a druhu činnosti, ve které podniká. K hodnocení stávajícího stavu v rámci prostředí byla použita strategická analýza, a odděleně zkoumáno externí a interní prostředí. Zhodnocení poznatků je shrnuto v matice IE, z níž jsou generovány možné alternativy. Za použití rozhodovací metody došlo k výběru optimální podnikové strategie, navazující na předchozí výsledky. Závěrečný výstup z použitých metod je doporučen k implementaci s možným návrhem proveditelnosti a obhájením uskutečnitelnosti.
Zhodnocení manažerských funkcí
Plačková, Michaela ; Pokorná, Jitka (vedoucí práce) ; Michaela, Michaela (oponent)
Předmětem této diplomové práce je zhodnocení jednotlivých manažerských funkcí u vybraných vedoucích pracovníků na různých úrovních řízení (liniový, střední a vrcholový manažer) ve společnosti Stock Plzeň-Božkov s.r.o. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů management, manažer, styly a role manažerské práce. Následuje stěžejní část z literární rešerše a to charakteristika sekvenčních a paralelních manažerských funkcí. Praktická část se zaměřuje na samotný průzkum, který probíhal formou metody pozorování a rozhovorů s vybranými vedoucími pracovníky společnosti. V závěru práce porovnává deset definovaných teoretických předpokladů z odborné literatury se zjištěnými praktickými skutečnostmi. Bylo zjištěno, že pět teoretických předpokladů (č. 1, 4, 7, 8 a 10) se v praxi potvrdilo a dalších pět (č. 2, 3, 5, 6 a 9) se vyvrátilo. Dále z výsledků vyplývá, že podíl manažerských funkcí a vykonávané činnosti v rámci těchto funkcí závisí na úrovni managementu. Nakonec byla navržena doporučení vedoucím pracovníkům, která by přispěla ke zlepšení situace v podniku. Liniové vedoucí bylo doporučeno více delegovat své úkoly na směnové vedoucí, manažerce střední linie bylo navrženo se více věnovat lidem a pracovním výkonům a top manažerovi byla vyslovena podpora v jeho rozhodnutí najít kvalifikované a schopné lidi na klíčové pozice liniových vedoucích, díky nimž jsou potlačeny jeho funkce a povinnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 90 záznamů.   začátekpředchozí81 - 90  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
22 POKORNÁ, Jana
15 POKORNÁ, Jitka
1 POKORNÁ, Jolana
22 Pokorná, Jana
2 Pokorná, Jaroslava
1 Pokorná, Jindra
1 Pokorná, Jindřiška
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.