Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hospodářská spolupráce České republiky s Nizozemskem na příkladu vybraných firem
Pluhařová, Marta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Petruš, Štěpán (oponent)
V prvním kapitole se zabývám charakteristikou podnikatelského prostředí Nizozemska a jeho srovnáním s Českou republikou.Druhá část mé práce se věnuje institucím, které fungují na podporu podnikání mezi oběma zeměmi. Hodnotím činnost a konkrétní nabídku služeb pro firmy ze strany obchodních oddělení velvyslanectví v obou zemích, dále státních příspěvkových organizací -- CzechTrade a CzechInvest v rámci České republiky a EVD v Nizozemsku. Zaměřuji se také na dvě obchodní komory zabývající se nizozemsko-českou spoluprácí, které působí v České republice. Okrajově zmiňuji i další organizace.Poslední část mé práce se zaměřuje na dvě nizozemské firmy působící na českém trhu. Jedná se o firmy van Gansewinkel a FLEX/cocoon. V prvním případě se jedná o českou pobočku nizozemského koncernu, zatímco druhá firma je ukázkou joint-venture nizozemského a českého subjektu.V rámci této kapitoly obě firmy nejen blíže představuji, ale pomocí SWOT analýzy hodnotím jejich postavení na českém trhu konstatováním silných a slabých stránek, příležitostí a případných hrozeb. Zaměřuji se také na rozdíly v obchodní spolupráci mezi Nizozemskem a Českou republikou.
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika vybrané země: Malajsie
Pluhařová, Marta ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent)
Práce se zabývá podnikatelským prostředím, obchodními zvyklostmi a kulturními specifiky Malajsie. Je rozdělena do tří hlavních celků. V úvodní části jsou uvedeny základní údaje o zemi.Druhá kapitola se věnuje podnikatelskému prostředí.Hodnotí makroekonomické ukazatele, zahraniční obchod, investiční klima a zvláštní pozornost je věnována obchodní a ekonomické spolupráci s Českou republikou. Třetí kapitola se zabývá kulturou a obchodními zvyklostmi. Věnuje se kulturním dimenzím, společenským zvyklostem, komunikaci, vlivu náboženství atd. Závěr kapitoly pojednává o obchodním jednání. Cílem práce je seznámit čtenáře blíže s malajským prostředím.

Viz též: podobná jména autorů
2 Pluhařová, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.