Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 109 záznamů.  začátekpředchozí100 - 109  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Úpravy vlečkových kolejí v přístavu Mělník
Mačát, Jaroslav ; Derka, David (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout úpravu vlečkových kolejí v Mělníku. Úpravy zahrnují nezbytná přípojná pole před a za výhybkami. Součástí práce je nové vybudování železničního spodku, svršku a jejich odvodnění.
Návrh rekonstrukce trati v km 45,7 až 48,7 Hlinsko v Č. - Žďárec u Skut.
Šatánek, Jan ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Návrh rekonstrukce trati Hlinsko v. Č. – Žďárec u Skut. v km 45,7 – 48,7 obsahuje návrh zvýšení traťové rychlosti na maximální možnou hodnotu, návrh vhodné skladby železničního svršku a pražcového podloží, návrh optimální konstrukce železničních přejezdů. V zadaném úseku je navržena rekonstrukce zastávek a odvodnění železničního spodku.
Návrh rekonstrukce žďáreckého zhlaví v žst. Hlinsko v Čechách
Janda, Filip ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout rekonstrukci žďáreckého zhlaví v železniční stanici Hlinsko v Čechách. Rekonstrukce zahrnuje nezbytná přípojná pole před a za výhybkami. Součástí práce je obnova železničního spodku a zřízení, jeho odvodnění a návrh technologického postupu prací.
Návrh rekonstrukce ždíreckého zhlaví v žst. Hlinsko v Čechách
Málek, Jiří ; Derka, David (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout rekonstrukci ždíreckého zhlaví v železniční stanici Hlinsko v Čechách. Rekonstrukce zahrnuje nezbytná přípojná pole před a za výhybkami. Součástí práce je obnova železničního spodku, zřízení jeho odvodnění a návrh technologického postupu prací.
Sledování kvality geometrických parametrů koleje v úsecích s podpražcovými podložkami
Grygar, Zdeněk ; Trejtnar, Radek (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Práce je věnována hodnocení geometrických parametrů koleje v úseku s podpražcovými podložkami a možnosti porovnání výsledků nivelace a měřícího vozu. V práci byly shrnuty výsledky měření nivelace na obou zkušebních úsecích Havlíčkův Brod – Okrouhlice, žst. Planá nad Lužnicí a jejich vyhodnocení.
Návrh optimalizace traťového úseku Náměšť nad Oslavou – Vladislav v km 36,030 – 39,5
Jaroš, Petr ; Louma, Jaroslav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce je návrh optimalizace geometrických parametrů koleje, na vybraném traťovém úseku a zvýšení rychlosti na maximální možnou hodnotu. Dále navrhnout optimální skladbu železničního svršku a konstrukci pražcového podloží. Také se budu zabývat návrhem konstrukce u železničních přejezdů.
Návrh optimalizace traťového úseku Častolovice – Solnice v km 9,4 – 11,6
Faltýnek, Petr ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Návrh optimalizace traťového úseku Častolovice – Solnice v km 9,4 – 11,6. Návrh zvýšení traťové rychlosti na maximální možnou hodnotu, skladba železničního svršku a návrh typu konstrukce železničních přejezdů. Ve vybraném úseku bude navržena rekonstrukce zastávky Rychnov nad Kněžnou. Návrh rekonstrukce odvodnění.
Optimalizace směrového vedení trati v úseku Brno-Královo Pole – Kuřim
Müller, Ondřej ; Komárek, Jan (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je optimalizace směrového vedení železniční trati. Navržená optimalizace zahrnuje posouzení stávající geometrické polohy koleje a stavu železničního spodku a svršku.Cílem je návrh zvýšení traťové rychlosti a zavedení nových rychlostních profilů za respektování legislativních a normových parametrů a interních předpisů provozovatele dráhy. Řešení respektuje pevné body – nástupiště, mosty, tunely – a obecně pozemek dráhy. Práce řeší dvoukolejnou trať Brno-Židenice – Havlíčkův Brod, a to v mezistaničním úseku Brno-Královo Pole – Kuřim. Tato trať byla postavena v letech 1938 – 1953 a poslední obnova zde proběhla v roce 1991 u koleje č.1 a v roce 1977 v případě koleje č.2. Jedná se o úsek trati, která je z celoevropského hlediska vybranou tratí TEN-T (nákladní koridor) a je velmi zatížena osobní regionální dopravou a osobní dálkovou dopravou. V práci je navrženo nové směrové a výškové řešení trati a byl zpracován zjednodušený návrh výstroje trati.
Studie objezdu železničního uzlu Břeclav pro vysokorychlostní trati
Zvejška, Ivo ; Rotschein, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem objezdu železničního uzlu Břeclav pro vysokorychlostní trati ze směrů Brno, státní hranice Slovensko a státní hranice Rakousko. Minimální požadovaná rychlost je 200 km/h. Navrženy jsou směrové a výškové poměry trati. V rámci práce je navržena konstrukce železničního svršku, geometrické parametry koleje a křížení.
Návrh optimalizace traťového úseku Branná - Ostružná v km 12,677 - 15,3
Veselý, Miroslav ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout v daném traťovém úseku optimalizaci geometrických parametrů koleje, případně zvýšit traťovou rychlost. Dalším úkolem je navrhnout vhodnou skladbu železničního svršku vzhledem k rychlosti, kategorii trati a provoznímu zatížení, a dále navrhnout vhodnou konstrukci pražcového podloží. Dále je cílem navrhnout typ konstrukce u železničních přejezdů, na přejezdech bez PZZ pak doplnit rozhledové trojúhelníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 109 záznamů.   začátekpředchozí100 - 109  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.