Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Integrovaná marketingová komunikace vybrané značky kosmetického průmyslu
Petrović, Michaela ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Kozlová, Taťána (oponent)
Cílem práce je zmapování stále více konkurenčního trhu toaletních potřeb v České republice. Tato diplomová práce si dává za úkol analyzovat vývoj trhu za období dvou let od listopadu 2006 až prosince 2008 prostřednictvím porovnání vývoje tržních podílů v peněžních jednotkách a prodaných kusech nejúspěšnějších značek v oblasti dámské a pánské kosmetiky. Dále také blíže specifikuje postavení značky adidas, její marketingovou strategii ve srovnání s konkurenčními výrobky a spotřebitelské preference a zvyky.

Viz též: podobná jména autorů
2 Petrovič, Marko
3 Petrovič, Martin
2 Petrovič, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.