Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Plavecká úroveň žáků základních škol s vlastním bazénem
Zálupská, Klára ; Pokorná, Jitka (vedoucí práce) ; Peslová, Eva (oponent)
Název práce Plavecká úroveň žáků základních škol s vlastním bazénem. Cíle práce Cílem práce je zjistit a posoudit plaveckou úroveň žáků prvních až devátých ročníků základních škol s vlastním bazénem v okrese Chomutov pomocí testu souvislého plavání s pravidelnou plaveckou výukou, která je zahájena již v prvním ročníku a přetrvává až do devátého ročníku. Podmínkou bylo organizování výuky plavání školou jednou týdně po dobu 45 minut ve všech ročnících. Metodika práce Plavecká úroveň byla zjišťována kvantitativně na základě uplavané vzdálenosti v testu na 200 m souvislého plavání. Kvalitativní posouzení plavecké úrovně bylo realizováno metodou pozorování v průběhu vlastní testové situace a bylo vztaženo k plaveckým dovednostem skok do vody, realizace plaveckého dýchání a k plavecké lokomoci. Celkově bylo šetřeno 738 probandů z toho 356 chlapců a 382 dívek. Výsledky Zaznamenali jsme, že 53 % šetřených probandů s pravidelnou plaveckou výukou, je schopno uplavat 200 m bez přerušení testu souvislého plavání. Dále jsme zjistili, že šetření žáci, kteří uplavali méně, než 200 m mají hůře osvojené plavecké dovednosti (plavecké dýchání a skok do vody), než žáci, kteří vzdálenost 200 m uplavou. Dalším poznatkem je, že žáci nejčastěji volili jako první plavecký způsob kraul a preferovali ho více chlapci. Dívky...
Hodnocení plavecké úrovně dětí mladšího školního věku a jejich úspěšnost v testu souvislého plavání
Nováková, Martina ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Peslová, Eva (oponent)
ě dětí mladšího školního věku a jejich úspěšnost v testu ovnat a vyhodnotit počáteční a konečný uplavaný stav v testu á testováním zkoumaného souboru osob nám po statistickém zpracování y: ěnu v uplavané vzdálenosti v testu souvislého plavání dětí čová slova: ěk, vytrvalostní schopnosti Název práce: Hodnocení plavecké úrovn souvislého plavání Cíle práce: Cílem naší práce je por souvislého plavání, který je součástí jednoho plaveckého kurzu. Metodika práce: Data získan poukázala na plaveckou výkonnost dětí mladšího školního věku. Po porovnání výsledků před a po ukončení plavecké výuky jsme stanovili zlepšení, zhoršení či stagnaci plavecké výkonnosti u dětí mladšího školního věku v testu souvislého plavání v soukromé plavecké škole Jablonec nad Nisou. Výsledk Zaznamenali jsme zm mladšího školního věku. Děti prokázaly zlepšení plavecké výkonnosti na konci plavecké výuky. Ukázaly se i rozdíly v překonané vzdálenosti mezi dětmi z druhých tříd a dětmi ze třetích tříd. Klí dší školní vPlavání, mla 2
Výkonová motivace v tréninku synchronizovaného plavání
Kopecká, Kateřina ; Jurák, Daniel (vedoucí práce) ; Peslová, Eva (oponent)
Název práce: Přípravná plavecká výuka dětí s mentálním postižením Cíle práce: Cílem práce je navrhnout a ověřit vhodné postupové kroky při nácviku základních plaveckých dovedností u dětí s mentálním postižením v přípravné plavecké výuce. Studiem odborné literatury a realizací experimentálního výzkumu získáme nové poznatky a praktické zkušenosti. Ty poznatky vyhodnotíme a následně budeme formulovat určitá doporučení pro praxi. Metoda: Experiment bude prováděn metodou přímého a zúčastněného pozorování Klíčová slova: plavecké dovednosti, přípravná plavecká výuka, mentální postižení
Plavecká výuka pohybově nedostatečně disponovaných jedinců
Buriánová, Iva ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Peslová, Eva (oponent)
Název: Plavecká výuka nedostatečně pohybově disponovaných jedinců Název v angličtině: Swimming education of handicaped people Cíle práce: Cílem práce je navrhnout a ověřit koncepci integrace jedinců, kteří jsou nedostatečně pohybově disponovaní, trpící specifickou vývojovou poruchou učení (SPU), poruchou pozornosti a chování (ADHD) nebo vývojovou poruchou koordinace mladšího školního věku, do běžné základní plavecké výuky. Metoda: Charakter práce mi dovoluje použít analýzu odborné literatury, metodu testování, metodu pozorování, metodu rozhovoru. Syntézu praktických a teoretických poznatků, získaných během práce s dětmi. Výsledky: Ukazují možné způsoby integrace dětí s diagnostikovanou specifickou vývojovou poruchou učení (SPU), poruchou pozornosti a chování (ADHD) nebo vývojovou poruchou koordinace mladšího školního věku, do běžné základní plavecké výuky a registrují postupy osvojování si základních plaveckých dovedností. Klíčová slova: pohybové dovednosti, pohybové schopnosti, pohybová indispozice, integrace, specifické poruchy učení (SPU), porucha pozornosti a chování (ADHD), vývojová porucha koordinace, didaktika plavání, základní plavecké dovednosti, plavecká lokomoce.
Přípravná plavecká výuka dětí s mentálním postižením
Krausová, Dana ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Peslová, Eva (oponent)
Název práce: Přípravná plavecká výuka dětí s mentálním postižením Cíle práce: Cílem výzkumu je navrhnout a ověřit vhodné didaktické kroky při nácviku plaveckých dovedností v přípravné plavecké výuce u dětí s mentálním postižením. Analýza odborné literatury a realizace experimentální výuky umožní formulovat nové poznatky a vyhodnotit praktické zkušenosti formou doporučení pro praxi. Metoda: Výzkum bude sledovat schopnosti a plavecké dovednosti dětí s mentálním postižením v přípravné plavecké výuce. Použijeme metodu kvalitativního přímého a zúčastněného pozorování. Sběr dat bude proveden formou sociologického šetření u rodičů, kasuistikou a rozhovorem probandů. Současně získáme data pomocí dotazníků pro pedagogické pracovníky. Použijeme také metodu evaluace, praktické zkoušení a škálování. Výsledky: Výzkumem jsme zjistily, že vždy záleží na charakteru a míře postižení, na momentálním a psychickém stavu jedince. Přípravná plavecká výuka dětí s mentálním postižením je zdlouhavá až několikaletá. Za nejdůležitější v přípravné výuce považujeme adaptaci na vodní prostředí, nácvik plaveckého dýchání a plavecké polohy. Ve většině případů je nutný individuální přístup. Klíčová slova: přípravná plavecká výuka, adaptace, plavecké dýchání, plavecké polohy, mentální postižení

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 PEŠLOVÁ, Eliška
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.