Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix města Velké Meziříčí
Pelikánová, Adéla ; Remerová, Jana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Marketingový mix města Velké Meziříčí“ se zabývá vypracováním marketingového mixu a navržením turistických produktů destinace cestovního ruchu. Předpokladem pro vytvoření marketingového mixu je provedení SWOT analýzy, analýzy konkurence a analýzy poptávky. Na základě těchto výsledků jsou stanoveny vize a cíle destinace a návrhy jednotlivých produktů cestovního ruchu. V závěrečné části je aplikován marketingový mix na konkrétní produkt.
Marketingový mix města Velké Meziříčí
Pelikánová, Adéla ; Remerová, Jana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Marketingový mix města Velké Meziříčí“ se zabývá vypracováním marketingového mixu a navržením turistických produktů destinace cestovního ruchu. Předpokladem pro vytvoření marketingového mixu je provedení SWOT analýzy, analýzy konkurence a analýzy poptávky. Na základě těchto výsledků jsou stanoveny vize a cíle destinace a návrhy jednotlivých produktů cestovního ruchu. V závěrečné části je aplikován marketingový mix na konkrétní produkt.
Návrh komunikačního mixu cateringové společnosti
Pelikánová, Adéla ; Kundeliusová, Eva (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu začínající společnosti. Tyto návrhy přitom vychází z teoretických poznatků z oblasti marketingu, marketingové komunikace a také z analýzy rozborů vnějších a vnitřních faktorů společnosti. Cílem diplomové práce je vytvoření komunikačního mixu pro nově vznikající společnost a návrh vhodných komunikačních nástrojů pro vstup začínajícího podniku na trh.

Viz též: podobná jména autorů
2 Pelikánová, Anna
2 Pelikánová, Aranka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.