Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Firemní kultura a vzdělávání ve stavebním podniku
Jankovičová, Gabriela ; Pelčák, Svatopluk (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na firemní kulturu a vzdělávání ve stavebních podnicích. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy a koncepty, s důrazem na jejich propojení a význam pro fungování podniku. V praktické části jsem provedla dotazníkové šetření mezi zaměstnanci různých pracovních pozic, porovnala jsem výsledky s průzkumem soukromé agentury a provedla jsem kvalitativní analýzu prostřednictvím řízených rozhovorů ve třech českých společnostech. Zjištění potvrzují, že firemní kultura a vzdělávání mají významný vliv na spokojenost a motivaci zaměstnanců, což má přímý dopad na úspěšnost podniku. V závěru předkládám návrhy na zlepšení a inspiraci pro podniky ve stavebním sektoru.
Financování investice do nemovitostí z pohledu soukromého investora
Vlach, Lukáš ; Kocourková, Gabriela (oponent) ; Pelčák, Svatopluk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zkoumá způsoby financování investic do nemovitostí a porovnává je. V teoretické části se zaměřuje na vysvětlení důležitých pojmů a principů. Praktická část zkoumá zvolené způsoby financování na vybraných typech nemovitostí.
Ohodnocení přínosu výsatby stromů pro územní rozvoj
Pelčák, Svatopluk
Se změnou klimatu a rostoucími teplotami, ale také s rostoucími nároky na komfort jednotlivých obyvatel měst, roste také poptávka po co nejpříjemnějším prostředí ve městech. Jedním z klíčových prvků pro vytvoření takového životního prostředí je právě strom. Stromy mají řadu dopadů na jejich okolí, ať už jde o dopady pozitivní, tak o dopady, jež zejména komplikují výstavbu technické infrastruktury a vyžadují péči, aby v nepřirozeném městském prostředí prosperovali a tím sloužili svému okolí. Tento výzkum je zaměřen na definování jejich pozitivních dopadů, ale hlavně na jejich ohodnocení tak, aby bylo možné jejich přínosy porovnat s monetární hodnotou investičních nákladů, ale také k porovnání s jinými monetárně definovanými variantami. Cílem výzkumu je využít tyto hodnoty pro komplexní ohodnocení přínosů zeleně pro společnost.
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Mór, Kryštof ; Pelčák, Svatopluk (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je teoreticky popsat strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku a následně tyto získané poznatky z části teoretické, aplikovat v části praktické, při tvorbě marketingového plánu pro konkrétní stavební společnost.
Optimalizace nákladů na elektrickou energii při výstavbě
Fuchs, Marek ; Pelčák, Svatopluk (oponent) ; Nový, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou využití elektrické energie při realizaci stavby. Teoretická část rozpracovává témata projektového řízení staveb a základní způsoby určování ceny stavebních děl. Dále pak také uvádí do tematiky zařízení staveniště a popisuje využití a nákladnost elektrické energie na staveništi. V praktické části diplomové práce byly teoretické informace konfrontovány s praxí. Byla provedena studie na modelové stavbě, kde byla podrobně popsána celková spotřeba elektrické energie využitá při výstavbě. Na základě modelové situace byly spočítány celkové náklady na elektrickou energii. Hlavním cílem práce bylo propočítat a charakterizovat jaký vliv budou mít změny ceny elektřiny na celkovou cenu stavby a také navrhnout optimalizaci nákladů na elektrickou energii.
Komunikace při vyjednávání stavební zakázky
Pelčák, Svatopluk ; Plesník, Zdeněk (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvořit a analyzovat marketingové výzkumy a následně posoudit jejich aplikaci do praxe. V teoretické části jsou vymezeny základní marketingové a komunikační znalosti spolu se stručným představením Baťovského Zlína a principů, které v tomto období Baťa využíval. V praktické části práce jsou definovány marketingové průzkumy včetně jejich vyhodnocení. Na základě těchto dat je pak závěrem práce představena koncepce. Hlavním důvodem k tvorbě koncepce je narůstající počet budov, které jsou opravovány bez ohledu na jejich historickou hodnotu a nařízení města. Tato koncepce si proto klade za cíl vytvořit alternativní plán - jak zachovat ojedinělý urbanistický charakter funkcionalistického zahradního města Zlín.
Stavební úpravy hudebního klubu se zohledněním marketingových požadavků a jejich vliv na provoz a jeho efektivitu
Pelčák, Svatopluk ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je aplikovat znalosti z oblasti stavebního řízení a ekonomiky do oblasti marketingu a podnikového plánování. V teoretické části jsou specifikovány základní marketingové znalosti pro přípravu marketingového plánu. Praktická část práce je zaměřena na výběr optimálního zaměření klubu (jemu odpovídajícímu dispozičnímu řešení) na základě marketingového výzkumu poptávky. Finální fáze se zabývá následným návrhem marketingového plánu korelujícího s vizí klubu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Pelcák, Stanislav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.