Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání značky BMW v rámci automobilového trhu České republiky
Pavelková, Klára ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky BMW na automobilovém trhu České republiky. Cílem práce je zhodnocení pozice značky BMW a její vnímání českými spotřebiteli. Za tímto účelem je práce rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je řešena problematika značky a značkové strategie. Druhá kapitola se zabývá marketingovým výzkumem. Třetí a čtvrtá kapitola analyzují automobilový trh v ČR. V páté kapitole je podrobněji charakterizována značka BMW a její konkurence. Poslední kapitola je věnována vnímání značky a jsou zde provedena dvě dotazníková šetření, přičemž jedno z nich bylo vypracováno přímo pro automobilku BMW, druhé bylo provedeno autorkou. Na základě výsledků těchto výzkumů jsou vyvozeny závěry.
Analýza obchodního sporu WTO - spor mezi Brazílií a USA o subvence do produkce bavlny
Pavelková, Klára ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent)
Předmětem bakalářské práce je spor mezi Brazílií a USA o subvence do produkce bavlny. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá bavlnou jako komoditou a obchodováním s ní. Pozornost je zaměřena také na postavení Brazílie a USA na trhu s bavlnou. Druhá kapitola je již věnována samotnému sporu, jehož problematikou jsou subvence jako jedna ze součástí zemědělské politiky USA. Část kapitoly je věnována subvencím. Třetí kapitola popisuje třetí země, které se do sporu zapojily. Poslední kapitola nastiňuje současný stav jednání a vývoj v dané problematice.

Viz též: podobná jména autorů
14 PAVELKOVÁ, Kateřina
2 PAVELKOVÁ, Kristýna
3 Pavelková, Kamila
2 Pavelková, Karin
1 Pavelková, Karolína
14 Pavelková, Kateřina
2 Pavelková, Kristina
2 Pavelková, Kristýna
1 Pavelková, Květa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.