Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza vybrané komunikační kampaně spol. České dráhy,a.s.
Panková, Miroslava ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Szmeková, Libuše (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Analýza vybrané komunikační kampaně spol. České dráhy, a.s." se zabývá analýzou kampaně "In-karta zima 2011/2012". Teoretická část práce představuje marketing, marketingový mix a marketingové a komerční komunikace. Následně jsou podrobně popsány všechny formy komerčních komunikací. Praktická část nejprve popisuje akciovou společnost České dráhy, dceřiné společnosti a následně představuje její stávající formy komunikací. V další části probíhá samotná analáza kampaně. Nejprve pomocí vlastního dotazníkového šetření a poté analýzou dat poskytnutých Českými drahami. V závěru práce jsou shrnuty výsledky a doporučení do budoucna.

Viz též: podobná jména autorů
1 PÁNKOVÁ, Marika
3 Pánková, Magdalena
3 Pánková, Magdaléna
2 Pánková, Markéta
1 Pánková, Michaela
3 Pánková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.