|
Graphics card as a cheap supercomputer
Přikryl, Jan
The current powerful graphics cards, providing stunning real-time visual effects for computer-based entertainment, have to accommodate powerful hardware components that are able to deliver the photo-realistic simulation to the end-user. Given the vast computing power of the graphics hardware, its producers very often offer a programming interface that makes it possible to use the computational resources of the graphics processors (GPU) to more general purposes. This step gave birth to the so-called GPGPU (general-purpose GPU) processors that – if programmed correctly – are able to achieve astonishing performance in floating point operations. In this paper we will briefly overview nVidia CUDA technology and we will demonstrate a process of developing a simple GPGPU application both in the native GPGPU style and in the add-ons for Matlab (Jacket and Parallel Toolbox).
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
Obsah a pozice copywritingu v životním cyklu webu
Přikryl, Jan ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je na základě analýzy, rešerše a syntézy dostupných zdrojů a literatury popsat roli web copywritera z hlediska obsahu, pozicovat copywriting v rámci životního cyklu webu a ověřit účinnost copywritingu na základě jeho aplikace na konkrétní webové stránce. Největším přínosem této práce je kromě přiblížení důležité - ale stále nepříliš doceněné - role web copywritera začlenění web copywritingu do jednotlivých etap životního cyklu vývoje webu. Praktická část práce je přínosná jako názorná ukázka aplikace principů web copywritingu na existující webovou stránku. Diplomová práce je strukturovaná do čtyř kapitol (vyjímaje úvod a závěr). V první kapitole je nastíněna internetová kultura a specifika z ní plynoucí pro oblast web copywritingu. Následně jsou zevrubně popsány zásady a charakteristiky webových textů z hlediska jejich struktury a obsahové konstrukce. Ve druhé kapitole je popsána vazba web copywritingu na rychle rostoucí marketingový nástroj optimalizace pro vyhledávače. Tato kapitola obsahuje také popis obsahové a kvalifikační stránky role SEO resp. web copywritera. Třetí kapitola je věnována začlenění aktivit spadajících pod web copywriting do procesního modelu životního cyklu webu. V poslední kapitole je na praktickém příkladu demonstrována aplikace web copywritingu na web, který je již ve fázi provozu. Klíčová slova: web copywriting, životní cyklus webu, SEO, web copywriter, webový obsah
|
| |