Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA VYBRANÉ FIRMY NA ZÁKLADĚ METODY SERVQUAL
Nguyenová, Dieu Linh ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníka v konkrétní firmě. K měření bude využita metoda SERVQUAL pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část popisuje klíčové pojmy: zákazník, spokojenosti zákazníka, očekávání, kvalita služeb a metody k měření kvality služeb. V praktické část jsou analyzovány a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření. Po interpretaci výsledků jsou navržena doporučení pro zlepšení kvality v daném podniku.

Viz též: podobná jména autorů
2 Nguyenová, Daniela
1 Nguyenová, Denisa
1 Nguyenová, Dieu Anh
1 Nguyenová, Duyen Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.