Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing obchodních řetězců
Rozsypalová, Monika ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Mrazek, Milan (oponent)
Trh maloobchodních řetězců v České republice zaznamenal v posledních dvaceti letech nebývalý růst. Na našem území se objevila řada maloobchodních společností, která podstatně změnila stávající prodejní síť a nákupní chování Čechů. Práce je rozdělena do 3 částí. První část se týká teoretického popisu základních pojmů souvisejících s obchodem a retail marketingem. Dále je zde shrnut historický vývoj maloobchodu v ČR a vývoj diskontních prodejen v zahraničí. Druhá část je věnována českému maloobchodnímu trhu a analýze vybraných maloobchodních řetězců, jejich marketingových aktivit a klíčových ekonomických ukazatelů. Třetí část zahrnuje vlastní dotazníkové šetření a průzkum in-store komunikace v oblasti pečiva v maloobchodních jednotkách v Příbrami. Práce je zakončena zhodnocením a ověřením hypotéz.

Viz též: podobná jména autorů
15 MRÁZEK, Michal
1 Mrázek, M.
13 Mrázek, Martin
3 Mrázek, Matěj
15 Mrázek, Michal
2 Mrázek, Miloš
3 Mrázek, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.