Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fyziologie hloubkových bezpečnostních zastávek a jejich význam při potápění
Moravcová, Petra ; Fiala, Miloš (vedoucí práce) ; Muzikant, Miroslav (oponent)
Název: Fyziologie hloubkových bezpečnostních zastávek a jejich význam při potápění Cíle práce: Vysvětlení fyziologie hloubkových bezpečnostních zastávek a jejich významu při potápění. Uvedení fyziologicky nejvýhodnějšího postupu při jejich provádění. Metoda: Shrnutí všech dostupných informací týkajících se fyziologie hloubkových bezpečnostních zastávek a také fyziky a fyziologie potápění s tím spojené. Následné objasnění významu těchto zastávek. pro potápěče. Výsledky: Zařazení hloubkových zastávek do dekompresm'ho profiluje pro potápěče velmi důležité, předchází se tak lehčím formám dekompresní nemoci a zlepšuje se celkový pocit po ponoru. Fyziologicky i ekonomicky nejvýhodnější se zdá být metoda Goerge lrvina a dále postup stanovený bublinovými modely. Klíčová slova: potápění, dekompresní postupy, hloubkové zastávky
Hudební pohádka a její využití v hudební výchově
Moravcová, Petra ; Selčanová, Zuzana (vedoucí práce) ; Váňová, Hana (oponent)
Diplomová práce pojednává o fenoménu hudební pohádky a její aplikaci v hudebně výchovném procesu. Práce popisuje pojem pohádka obecně a stručně nastiňuje pohledy několika oborů na tento žánr. Teoretická část se zabývá pojmem hudební pohádka, krátce popisuje pohádku jako literární a hudební žánr, seznamuje s historií pohádky a okrajově načrtává archetypy hrdinů a jejich vliv na rozvoj dětské osobnosti. Praktická část diplomové práce se zaměřuje na práci s autorskou pohádkou, která byla realizována v rámci projektového vyučování v hodinách hudební výchovy. Cílem diplomové práce je vytvořit a následně nacvičit autorskou hudební pohádku, a tak zmapovat její využití v hudebně výchovném procesu. Jako výzkumný vzorek byla zvolena třetí třída základní školy. Jde tedy o skupinu žáků mladšího školního věku. Výzkumný projekt byl proveden na ZŠ a ZUŠ Jabloňová v Liberci. Jednotlivé školy umožňují pracovat s žáky ve třídách s rozšířenou a nerozšířenou hudební výchovou. I toto srovnání je významným zdrojem poznání. Práce přináší krátkou reflexi vyučovacího procesu, která je zdrojem dalšího rozvoje jak pedagogů, tak žáků. Výsledkem práce je metodický materiál, který slouží jako inspirace pro budoucí či stávající učitele. Pohádka umožňuje propojení vícero oborů: hudební, dramatické, výtvarné či literární výchovy....
Fyziologie hloubkových bezpečnostních zastávek a jejich význam při potápění
Moravcová, Petra ; Fiala, Miloš (vedoucí práce) ; Muzikant, Miroslav (oponent)
Název: Fyziologie hloubkových bezpečnostních zastávek a jejich význam při potápění Cíle práce: Vysvětlení fyziologie hloubkových bezpečnostních zastávek a jejich významu při potápění. Uvedení fyziologicky nejvýhodnějšího postupu při jejich provádění. Metoda: Shrnutí všech dostupných informací týkajících se fyziologie hloubkových bezpečnostních zastávek a také fyziky a fyziologie potápění s tím spojené. Následné objasnění významu těchto zastávek. pro potápěče. Výsledky: Zařazení hloubkových zastávek do dekompresm'ho profiluje pro potápěče velmi důležité, předchází se tak lehčím formám dekompresní nemoci a zlepšuje se celkový pocit po ponoru. Fyziologicky i ekonomicky nejvýhodnější se zdá být metoda Goerge lrvina a dále postup stanovený bublinovými modely. Klíčová slova: potápění, dekompresní postupy, hloubkové zastávky

Viz též: podobná jména autorů
4 Moravcová, Pavla
4 Moravcová, Pavlína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.