Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití nástrojů projektového řízení v praxi
Kononenko, Iryna ; Moravčíková, Mária (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je využití nástrojů projektového řízení při výběru a implementace informačního systému pro personalistické oddělení ve společnosti Topforsport s.r.o. Táto práce je rozdělená do tří části. V první části jsou uvedené základní pojmy potřebné pro porozumění a následné zpracování této práce. V druhé části je provedená analýza současného stavu společnosti. Poslední část práce se věnuje samotnému návrhu projektu, jeho zpracování a vyhodnocení přínosů.
Využití nástrojů projektového řízení v praxi
Kononenko, Iryna ; Moravčíková, Mária (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je využití nástrojů projektového řízení při výběru a implementace informačního systému pro personalistické oddělení ve společnosti Topforsport s.r.o. Táto práce je rozdělená do tří části. V první části jsou uvedené základní pojmy potřebné pro porozumění a následné zpracování této práce. V druhé části je provedená analýza současného stavu společnosti. Poslední část práce se věnuje samotnému návrhu projektu, jeho zpracování a vyhodnocení přínosů.
HR marketing IT spoločností v online prostredí a na sociálnych sieťach
Moravčíková, Mária
Moravčíková, M. HR marketing IT společností v online prostředí a na sociálních sítích. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Diplomová práce se zabývá HR marketingem v IT společnostech v online prostředí a na sociálních sítích. Cílem práce je navrhnout marketingové doporučení pro náborovou politiku na sociálních sítích a online portálech pro firmy v oblasti informačních technologií v Brně. Kvalitativní výzkum je proveden prostřednictvím hloubkových rozhovorů s kandidáty, zaměstnanci a doplněn o rozhovor se zaměstnavateli. Na základě získaných primárních a sekundárních dat byly navrženy doporučení pro nábor subjektů pohybujících se na tomto trhu.
Správanie spotrebitel'a pri nákupe mliečnych produktov v maloobchodnom reťazci Tesco
Moravčíková, Mária
Chování spotřebitele při nákupu mléčných produktů v maloobchodním řetězci Tesco. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2015. Bakalářská práce je zaměřená na in store komunikaci, spotřebitelské chování při nákupu mléka a mléčných produktů v prodejně Tesco. Je založená na faktorech, které ovlivňují spotřebitele při nákupu, jako jsou cena, značka, obal a podpora prodeje. Dále se zabývá visual merchandisingem a jeho vlivem na chovaní spotřebitele. Na získaní údajů k marketingovému výzkumu byl použitý osobní dotazník, který vyplňovali zákazníci přímo v prodejně při nákupu. Výsledky jsou zobrazené v grafech a následně analyzované.

Viz též: podobná jména autorů
1 Moravčíková, Michaela
1 Moravčíková, Miroslava
2 Moravčíková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.