Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
ROLE EXPORTNÍ GARANČNÍ A POJIŠŤOVACÍ SPOLEČNOSTI V PODPOŘE ČESKÉHO EXPORTU
Minaříková, Markéta ; Lukáš, Zdeněk (vedoucí práce) ; Cibulková, Iveta (oponent)
Tato práce si klade za cíl prozkoumat způsob a pravidla poskytování státní podpory tuzemským exportérům prostřednictvím produktů státní exportní pojišťovny, kterou je Exportní garanční a pojišťovací společnost, a.s. (EGAP). V první části své práce jsem se zaměřila na vývoj oblasti státní podpory exportu a vývoj české exportní strategie po roce 1990. V druhé části je vysvětleno fungování produktů EGAP poskytovaných jak se státní podporou, tak bez státní podpory. V třetí části je uveden konkrétní příklad využití produktů EGAP. V závěru je shrnuta celá práce, jsou akcentována podstatná fakta a je nastíněn budoucí vývoj oblasti pojištění vývozních úvěrů.
Marketingová strategie vybrané mezinárodní společnosti
Minaříková, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Novotná, Martina (oponent)
V současné době se mění pojetí marketingu a někteří autoři zdůrazňují význam posunu od marketingu realizovaného na taktické úrovni k marketingu, který bude realizován na úrovni strategické. Marketingová strategie -- jako plán určující základní směry vedoucí ke splnění cílů -- nabývá podstatného významu. Hlavním cílem diplomové práce je především analýza současně využívané marketingové strategie divize Philips Lighting na průmyslovém trhu a její zhodnocení. V práci budou objasněny analýzy, které je potřeba provést před formulováním marketingové strategie, která povede k efektivní alokaci marketingových zdrojů a realizaci aktivit směřujících k naplnění podnikových cílů na daném trhu. Ačkoliv existuje celá řada klasifikací marketingových strategií, autorka se vzhledem k tématu práce zaměří především na klasifikaci marketingových strategií podle situace na daném trhu, podle fáze životního cyklu daného produktu a podle pozice firmy na trhu. Následně budou navržena korekční opatření a doporučení ke stávající marketingové strategii divize Philips Lighting, při reflektování výsledků analýzy silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb a rovněž poznatků vyplývajících z analýzy odvětví podle M. E. Portera.

Viz též: podobná jména autorů
6 MINAŘÍKOVÁ, Michaela
1 MINAŘÍKOVÁ, Mirka
6 MINÁRIKOVÁ, Michaela
8 Minaříková, Marcela
7 Minaříková, Martina
6 Minaříková, Michaela
6 Mináriková, Michaela
2 Mináriková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.