Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie produktu
Maradová, Markéta ; Erlebach, Jiří (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií pro společnost Václav Hrabec s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část popisuje teoretické poznatky na základě odborné literatury, jako jsou marketingové pojmy a postupy při vytváření marketingové strategie. V analytické části je uvedena analýza současné vnější a vnitřní marketingové situace podniku. V poslední, tedy návrhové části je popsán návrh marketingové strategie.
Marketingová strategie produktu
Maradová, Markéta ; Erlebach, Jiří (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií pro společnost Václav Hrabec s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část popisuje teoretické poznatky na základě odborné literatury, jako jsou marketingové pojmy a postupy při vytváření marketingové strategie. V analytické části je uvedena analýza současné vnější a vnitřní marketingové situace podniku. V poslední, tedy návrhové části je popsán návrh marketingové strategie.

Viz též: podobná jména autorů
1 MARADOVÁ, Monika
2 Maradová, Marie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.