Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán vybrané společnosti
Malík, Martin ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem této diplomové práce je zpracování marketingového plánu společnosti TEDOM. Dále je to také analýza marketingových nástrojů a vytvoření nové marketingové komunikace a sestavení rozpočtu pro její realizaci. Teoretická část práce bude zaměřena na charakteristiku marketingového plánu a marketingové komunikace. V praktické části bude popsána společnost. Dále bude tvořen marketingový plán a marketingová komunikace.

Viz též: podobná jména autorů
1 Malík, Marek
1 Malík, Matěj
1 Malík, Michael
2 Malík, Michal
2 Malík, Milan
1 Malík, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.