Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace zvolené společnosti
Maixnerová, Martina ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace společnosti Bohemilk a. s. V teoretické části je popsán marketingový mix, marketingová komunikace a její nástroje jako jsou reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, přímý marketing a sponzoring. Praktická část diplomové práce se zabývá představením společnosti, je zde popsán marketingový mix a analyzována marketingová komunikace společnosti. Poté je zhodnocena marketingová komunikace společnosti Bohemilk a navržena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace.

Viz též: podobná jména autorů
1 Maixnerová, Markéta
1 Maixnerová, Michaela
1 Maixnerová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.