Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metody a techniky dramatické výchovy využitelné v praxi mateřské školy s dětmi ve věku tří až čtyř let
Musilová, Alena ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Holemá, Irena (oponent)
A KLÍČOVÁ SLOVA Diplomová práce se zabývá problematikou "Metod a technik dramatické výchovy využitelné v praxi mateřské školy s dětmi ve věku tří až čtyř let." Cílem této práce je zkoumání využitelnosti vybraných technik a metod DV s dětmi ve věku 3 - 4 let. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se snaží nastínit zadanou problematiku z odborného hlediska, pracuje především s odbornou literaturou. A vytváří tak základ pro praktickou část. Praktická část si nejprve vytyčuje cíle, klade otázky a volí výzkumné metody. Jako výzkumnou metodu si volí analýzu a evaluaci odučených lekcí dramatické výchovy. Východiskem pro praktickou část je práce se ŠVP, TVP a práce s odbornou literaturou (Hanou Budínskou: "Hry pro šest smyslů"). Praktická část pracuje také s literaturou pro děti, přičemž se zabývá se rozborem jednotlivých pohádek a básní. Konec praktické části patří shrnutí a vyhodnocení výzkumných otázek. Závěr se věnuje "poznání", kterého bylo dosaženo pomocí této práce. Celkově se diplomová práce snaží podat obraz o práci s dětmi ve věku od tří do čtyř let v dramatické výchově v MŠ, přičemž přihlíží k teorii i praxi. Ohniskem jejího zájmu je předškolní dítě a jeho reakce na podněty z oblasti dramatické výchovy.
Metody a techniky dramatické výchovy využitelné v praxi mateřské školy s dětmi ve věku tří až čtyř let
Musilová, Alena ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Holemá, Irena (oponent)
A KLÍČOVÁ SLOVA Diplomová práce se zabývá problematikou "Metod a technik dramatické výchovy využitelné v praxi mateřské školy s dětmi ve věku tří až čtyř let." Cílem této práce je zkoumání využitelnosti vybraných technik a metod DV s dětmi ve věku 3 - 4 let. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se snaží nastínit zadanou problematiku z odborného hlediska, pracuje především s odbornou literaturou. A vytváří tak základ pro praktickou část. Praktická část si nejprve vytyčuje cíle, klade otázky a volí výzkumné metody. Jako výzkumnou metodu si volí analýzu a evaluaci odučených lekcí dramatické výchovy. Východiskem pro praktickou část je práce se ŠVP, TVP a práce s odbornou literaturou (Hanou Budínskou: "Hry pro šest smyslů"). Praktická část pracuje také s literaturou pro děti, přičemž se zabývá se rozborem jednotlivých pohádek a básní. Konec praktické části patří shrnutí a vyhodnocení výzkumných otázek. Závěr se věnuje "poznání", kterého bylo dosaženo pomocí této práce. Celkově se diplomová práce snaží podat obraz o práci s dětmi ve věku od tří do čtyř let v dramatické výchově v MŠ, přičemž přihlíží k teorii i praxi. Ohniskem jejího zájmu je předškolní dítě a jeho reakce na podněty z oblasti dramatické výchovy.

Viz též: podobná jména autorů
4 MUSILOVÁ, Andrea
5 Musilová, Adéla
3 Musilová, Alena
1 Musilová, Alžběta
4 Musilová, Andrea
3 Musilová, Aneta
8 Musilová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.