Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prediktivní analýza - postup a tvorba prediktivních modelů
Praus, Ondřej ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Mrázek, Luboš (oponent)
Řešenou oblastí diplomové práce je prediktivní analýza. Tento typ analýzy využívá historická data a prediktivní modely k předpovědi určitého jevu. Hlavním cílem práce je popsání prediktivní analýzy a jejího procesu z teoretického i praktického hlediska. Dílčí cíle jsou praktická realizace projektu prediktivní analýzy ve významné pojišťovně působící na českém trhu a zlepšení současného stavu predikce podvodných pojistných událostí. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán proces prediktivní analýzy a několik typů prediktivních modelů. Praktická část, na kterou je kladen důraz, popisuje realizaci projektu prediktivní analýzy ve firmě. V praktické části jsou nejprve přiblíženy techniky skladby dat při tvorbě datamartu. Nad připraveným datamartem jsou pak vyvíjeny různé typy prediktivních modelů. Pro názornost práce zahrnuje praktické příklady a řešené problémy. Hlavním přínosem práce je detailní popis řešení projektu, díky kterému je oblast prediktivní analýzy lépe pochopitelná. Přínosem úspěšně provedené prediktivní analýzy je zlepšení současného stavu detekce podvodných událostí v podniku.
Využití arteterapeutických prvků a technik artefiletiky ve výtvarné výchově na základní škole speciální
MRÁZEK, Luboš
Práce se zabývá charakteristikou systému vzdělávání dětí s mentální retardací v České republice. Následně definuje pojem mentální retardace, předkládá její jednotlivé stupně a blíže charakterizuje jedince se středně těžkým mentálním postižením. Dále popisuje výtvarnou výchovu a speciální výtvarnou výchovu a udává jejich stručnou charakteristiku. Práce definuje pojmy arteterapie a artefiletika, uvádí jejich metody, techniky a cíle. Hlavním tématem je vytvoření souboru speciálních výtvarných lekcí s cílem kompenzovat stupeň mentálního postižení u cílové skupiny dětí. Práce předkládá jednotlivá témata, jejich názvy, cíle, organizaci, formát práce, potřebné pomůcky, zadání a popisuje průběh. Všechna témata byla aplikována do praxe a jsou uvedena v jednotlivých kazuistikách.
Možnosi kreativních činností v rámci pedagogiky volného času (srovnání venkova a města)
MRÁZEK, Luboš
Práce se zabývá definováním pojmu kreativita a kreativní činnost, vymezením předmětu, funkcí a cílů pedagogiky volného času. Dále osobností pedagoga volného času a jeho rolemi v interakci s dětmi a mladými lidmi. Hlavním tématem jsou kreativní činnosti v rámci pedagogiky volného času. Práce vymezuje oblasti kreativních činností na základě činností zájmových. Poté uvádí realizaci těchto oblastí v základních typech zařízení pro volný čas. Nakonec práce srovnává možnosti kreativních činností ve městě a na venkově.

Viz též: podobná jména autorů
4 MRÁZEK, Lukáš
4 Mrázek, Lukáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.