Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sbírka úloh pro podporu výuky algoritmizace a programování na SŠ
Lukš, Jan ; Štípek, Jiří (vedoucí práce) ; Novák, Jaroslav (oponent)
Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou algoritmizace a programování na středních školách. Klade si za cíl vytvořit soubor programovacích úloh, včetně metodik pro učitele, které mohou být využity při hodinách programování. V teoretické části jsou vymezeny a blíže popsány pojmy související s algoritmickým, potažmo informatickým, myšlením. Praktická část vychází z teoretických východisek. Vysvětluje klady a zápory navrženého konceptu a představuje základní informace o jednotlivých úlohách. Součástí je i webová aplikace, která umožňuje komfortnější práci s metodikami. Následuje ověření vhodnosti konceptu úloh na vybraných školách, získání zpětné vazby pomocí zpětnovazebního dotazníku a rozhovorů s učiteli a vyhodnocení, spolu s navrženými změnami od dílčích úloh až po webovou aplikaci.
Návrh souboru kompenzačních cviků zaměřených na odstranění svalových dysbalancí v oblasti hlezenního kloubu
LUKŠ, Jan
Cílem této bakalářské práce je vytvoření souboru kompenzačních cvičení na odstranění dysbalancí v oblasti hlezenního kloubu. V práci byla použita metoda obsahové analýzy a syntézy. Analytická část práce se zabývá rozborem odborné literatury, zpracováním anatomie dolní končetiny, analýzou funkce, zranění a deformit hlezenního kloubu. Dále uvádíme jak mohou svalové dysbalance dolní končetiny ovlivnit funkci kloubu a také různé možnosti, jak zlepšit funkci nebo zmírnit bolest v oblasti kloubního spojení. V analytické části se také věnujeme obecné charakteristice a zásadám kompenzačních cvičení. V syntetické části je sestaven vlastní cvičební program na odstranění svalových dysbalancí s názvoslovným popisem, doplněný o správné provedení cviků.

Viz též: podobná jména autorů
3 LUKŠ, Jan
1 Luks, Jonáš
2 Lukš, Jakub
3 Lukš, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.