Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pohled vybraných britských manažerů na českého pracovníka
Kuznetsova, Larisa ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Lorencová, Hana (oponent)
Hlavní cílem mé bakalářské práce byla zejména snaha nastínit problematiku kulturních rozdílů mezi Velkou Británií a Českou republikou, vymezit vhodná kritéria pro zkoumání těchto odlišností a poté, na úplný závěr, vyvodit, jaké převažují obecné názory britského manažera na průměrného českého pracovníka, k němuž jsme se průběžně dopracovávali jednotlivými dílčími kroky této práce
Analýza současného stavu motivace a stimulace pracovníků
Musilová, Kristýna ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Schiffnerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na oblast motivace a stimulace zaměstnanců. V první části jsou zmíněny techniky a metody využívané při praktickém výzkumu. Druhá část seznamuje čtenáře s teorií, která se problematiky motivace a stimulace týká. Objasňuje základní pojmy z dané oblasti, některé teorie související s motivací, stimulační faktory a současně ukazuje, jaké jsou podle výzkumů současné faktory motivovanosti. Ve třetí části je přiblížena společnost Elephant Orchestra, a.s. a některé stimulační faktory, které manažeři společnosti v současné době využívají. Na základě teoretických poznatků a hlavně na základě výsledků dotazníku je provedena analýza současného stavu motivace, stimulace a spokojenosti zaměstnanců společnosti. Výsledky jsou analyzovány a v závěru jsou navržena doporučení pro vedení společnosti, která mohou být podkladem pro jeho další činnost i budoucí rozhodování.
Guests´ satisfaction with Hotel Kaskády services
Slobodníková, Stanislava ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Lorencová, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce je vyhodnotit spokojenost zákazníků se službami Hotelu Kaskády. Důraz je přitom kladen na jedinečnost každého zákazníka a jeho osobnosti. Práce tedy přináší psychologický pohled na problematiku uspokojování potřeb hotelových hostů. Sběr dat a jejich analýza proběhla na základě dotazníkového šetření a jejich vyhodnocení je zdrojem návrhů na způsoby nápravy, zlepšení a zkvalitnění hotelových služeb, se kterými byli hosté nespokojeni. Druhým cílem práce je navrhnout přepracování současného dotazníku do podoby pro hosta přehlednější a srozumitelnější, při současném zachování či dokonce zvýšení jeho vypovídací hodnoty. Posledním bodem, který si práce klade za cíl, je nalézt způsoby motivace hotelových hostí, které přispějí k jeho ochotě spolupracovat při vyplňování dotazníku a poskytování zpětné vazby.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Čenovská, Iva ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na spokojenost zaměstnanců. Cílem práce je získat aktuální přehled o stavu spokojenosti zaměstnanců ve dvou malých podnicích a zjištěné výsledky poté vzájemně porovnat podle předem určených demografických znaků. Výsledky jsou také konfrontovány s odpověďmi vedoucích pracovníků na otázky týkající se stimulačních prostředků ve firmách. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy motivace a stimulace a jsou představeny některé modely motivace pracovního jednání. Pozornost je dále věnována pracovní stimulaci a vybraným stimulačním prostředkům, které ovlivňují spokojenost zaměstnanců. Praktická část je zaměřena na interpretaci výsledků dotazníkového šetření, na porovnání výsledků mezi firmami, které je doplněno o odpovědi vedoucích pracovníků.
Analýza motivace zaměstnanců pobočky McDonald´s
Novotná, Monika ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Bedrnová, Eva (oponent)
Analýza motivace zaměstnanců ve vybrané pobočce McDonald's na základě dotazníkového šetření.
Pracovní spokojenost a její vývoj ve společnosti X.Y.
Novotná, Jana ; Francová, Tereza (vedoucí práce) ; Lorencová, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce bylo realizovat průzkum pracovní spokojenosti a srovnáním jeho výstupů s výsledky předchozího šetření sledovat vývoj spokojenosti ve společnosti. Na základě domluvy s vedením firmy byly potřebné informace sbírány prostřednictvím elektronického dotazování. Zpracování sebraných dat mělo napomoci identifikovat slabá místa a doporučit řešení pro zlepšení řízení a organizaci práce jejích zaměstnanců.
Analýza spokojenosti pracovníků
Cikrytová, Kateřina ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce obsahuje analýzu pracovní spokojenosti pracovníků call centra. V teoretické části je definován pojem pracovní spokojenost, popsány faktory působící na pracovní spokojenost a vztah mezi pracovní spokojeností a pracovní motivací. V aplikační části jsou zpracovány výsledky provedeného dotazníkového šetření a uvedeny návrhy možných opatření pro zvýšení pracovní spokojenosti. Respondenti byli dotazováni na spokojenost s obsahem práce, mzdovým ohodnocením, organizací práce, vztahy na pracovišti, fyzickými podmínkami práce a vzděláním a zaměstnaneckými výhodami.
Analýza spokojenosti
Macháček, Petr ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Vaněček, Michal (oponent)
Práce se zabývá vstupní analýzou stavu personální práce ve společnosti T-SOFT a.s., následně vyhodnocením spokojenosti zaměstnanců s jednotlivými aspekty pracovního života, jako je například spokojenost s motivačními prostředky, sociální vztahy na pracovišti, systém vzdělávání nebo možnost zapojení do řízení společnosti. Dále poskytuje doporučení pro rozvoj personálních procesů a jejich začlenění do systému řízení společnosti.
Analýza spokojenosti finančních poradců
Zavázalová, Kateřina ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Palková, Kateřina (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na pracovní spokojenost a jejím cílem je analýza pracovní spokojenosti finančních poradců konkrétní společnosti a návrh na zlepšení současné situace. V teoretické části je definován pojem pracovní spokojenost, jeho faktory, následky a způsoby měření. Metodická část popisuje postupy použité ke sběru dat. První část praktické části stručně charakterizuje finančně poradenský trh a konkrétní podnik, ve kterém se průzkum prováděl. Druhá a nejobsáhlejší část obsahuje vyhodnocení a interpretaci jednotlivých otázek dotazníkového šetření. Závěrečná část se věnuje návrhům možných opatření ke zvýšení pracovní spokojenosti poradců.
Staff foreknowledge analysis about actual organizational change in company
Kordischová, Jitka ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Lorencová, Hana (oponent)
Diplomová práce pojednává o významu a důležitosti informovanosti pracovníků ze strany vedení podniku v čase probíhající organizační změny. Teoretické poznatky a stanovené hypotézy se podrobují ověřování v praktické části. V ní jde o průzkum informovanosti pracovníků v konkrétním českém podniku, ve kterém v nedávné době proběhla organizační změna. Analýza se uskutečňuje prostřednictvím dotazníků a jejich následným vyhodnocením, zkoumáním daného problému a jeho řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.