Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing strategy for chosen company
Laca, Tomáš ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Diplomová práce měla za cíl vytvořit novou marketingovou strategii pro konkrétní firmu. Vybraná firma působí v Praze již od roku 2003 a věnuje se pražení a prodeji výběrové kávy. Závěrečná práce byla vytvořená za předpokladu splnění parametrů akademické práce a reálného přínosu pro vybranou firmu. Práce se skládá z teoretické části, která obsahuje firemní strategii, situační analýzu a marketingový mix a z praktické části, která je odvozená z teorie, reálných dat, interních firemních workshopů a vlastního průzkumu. Marketingová strategie se zakládá na identitě a hodnotách firmy. Splněním cíle práce je formulace základů firemní strategie, situační analýza a tvorba marketingového mixu.
Trade fairs and exhibitions as an instrument to increased competitiveness of czech exporteurs
Laca, Tomáš ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na význam veletrhů a výstav, jako důležitý nástroj zvýšení konkurenceschopnosti českých exportérů na světových trzích. Práce popisuje historii a vývoj veletrhů, výstav a jak se jejich hlavní charakteristiky měnily a vyvíjely v průběhu let. Je důležité pochopit tento proces, protože to, jak se veletrhy a výstavy měnily v průběhu doby, mělo přímý vliv na to, proč se firmy akcí účastnily a jak to ovlivňovalo jejich konkurenceschopnost. Zatímco v minulosti firmy přicházeli na veletrhy za účelem prodeje produktů a soutěžení v cenách, je dnešní trend spíše propagace své značky, networking a budování firemní Image. Výstup práce jasně ukazuje spojení mezi konkurenceschopností firem a účastí na veletrzích a výstavách. Pro potvrzení celého konceptu jsem udělal výzkum u jedné z významných českých společností ŽĎAS, kteří odpovídáním na dotazník potvrdily, že právě díky účasti na veletrzích a výstav již od počátku své existence se jim podařilo vybudovat v zahraničí jméno a kvalitní Image a navázali tak obchody, které by se jim za jiných okolností nepodařilo uzavřít. Na závěr jsem tedy konstatoval, že veletrhy a výstavy mají významný vliv na konkurenceschopnost českých exportérů.

Viz též: podobná jména autorů
4 Laca, Theodore Nicolas
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.