Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
3D herní svět v OpenGL
Buchta, David ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá studiem moderních technik v počítačové grafice; návrhem a vytvořením aplikace, jež může sloužit jako jádro budoucímu hernímu enginu. V práci jsou vyzdviženy techniky tvorby rozsáhlých terénů, pokročilých stínů, generování fyzikálně založené oblohy a vykreslování velkého množství objektů. Závěrem je provedeno výkonnostní testování těchto modulů.
3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby
Majcher, Marek ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabýva metodami analýzy zvukových signálů, enginem Unity a procedurálním generováním grafiky. Cílem práce bylo vytvoření funkční hry, která by demonstrovala analýzu hudby na vhodném způsobu procedurálního generování grafiky. Důležitým grafickým médiem, které se spolupodílí na výsledném grafickém efektu, jsou různé grafické shadery, které dotváří výsledný audiovisuální efekt a dělají vzhled příjemný pro hráče.
Fotorealistické zobrazování
Melcer, Pavel ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou realistického zobrazování 3D scén, kde jsou popsány postupy vedoucí k fotorealistickému obrazu. Nejprve jsou uvedeny způsoby definice předmětů, jak je scéna vykreslena na displej, typy světelných zdrojů a povrchové charakteristiky materiálů. V práci se dále nachází popis lokálního osvětlovacího modelu, optických jevů a metod používaných k realistickému zobrazení (raytraycing, pathtraycing, radiozita a photon mapping). Další část zmiňuje důvod výběru téma a popis implementace metody raytraycing a photon mapping.
GPU implementace Resampling Antialiasingu
Svoboda, Ondřej ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce bylo implementovat resampling antialiasing pro OpenGL. Základem bylo již existujícím řešení pro DirectX. Jsou zde představeny různé metody antialiasingu používaných v dnešních grafických aplikacích. Dále je zde popsána implementace aplikace i s rozdíly oproti originálnímu řešení. Námi implementovaný resampling antialiasing byl také porovnán s ostatními vyhlazovacími metodami i s originálním řešením. Hodnocena byla kvalita obrazu a rychlost metody.
Pathtracing na GPU
Hájek, Ondřej ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na akceleraci metody globálního osvětlení Pathtracing. Cílem této práce je demonstrace a srovnání výkonnosti různých implementací této metody a to na GPU i CPU. Implementace bude obsahovat dvě scény, jednodušší pro ověření korektnosti implementace algoritmu a složitější pro demonstraci různých efektů. Efektivita a účinnost jednotlivých implementací bude rozebrána a porovnána mezi sebou. Dále bude diskutována možnost rozšíření aktuálního programu.
Physically Based Shading
Matěj, Šimon ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zobrazováním materiálů v počítačové grafice, za použití metod, vychá- zejících z fyzikálních vlastností těchto materiálů. Jsou zde rozebrány fyzikální principy šíření světla a jeho interakce s objekty. Dále jsou popsané metody pro zobrazování, vycházející z těchto principů, a jejich vhodnost pro implementaci. Tyto metody jsou pak demonstrovány v aplikaci.
Generování voxelových scén
Venhoda, Lukáš ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá implementací aplikace, generující voxelové scény s možností jejich editace a uložení do souboru. Popisuje generování terénu pomocí Perlinova šumu, převod seznamu voxelů do struktury Sparse Voxel Octree, a metodu editace této struktury s výběrem voxelu pomocí ray picking algoritmu.
Fotorealistické zobrazování
Lysek, Tomáš ; Kučiš, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje popis implementace fotorealistické metody zobrazení scény. V první části práce jsou popsány postupy a techniky, které slouží k fotorealistickému zobrazení scény. Jsou zde uvedeny jak metody zobrazení scény (raytracing, metoda radiozity nebo photon mapping) tak další techniky sloužící v počítačové grafice. V druhé části práce je zhodnocený současný stav, uveden důvod výběru tématu a detailněji specifikováno zadaní. Poslední část práce popisuje postup implementování fotorealistické metody zobrazení.
Fotorealistické zobrazování metodou "Photon Mapping"
Lysek, Tomáš ; Herout, Adam (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabýva metodou photon mappingu. Nejprve byla naimplementována jednoduchá metoda photon mappingu a poté jeji progresivní varianta byla naimplementována na procesoru a grafické kartě. Po implementaci progressivní varianty photon mappingu na GPU, několik akceleračních technik bylo navrženo. Na konci této práce byl představený genetický klustrovací algoritmus, který se snaží pomocí vhodnějších clusterů urychlit čas výpočtu photon mappingu na gpu.
Řešení dopravy v centru Havlíčkova Brodu
Tobek, Miroslav ; Lýsek, Tomáš (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Náplní práce je řešení dopravy v centru města Havlíčkův Brod. Zejména se jedná o úpravu pozemní komunikace II/150, která spočívá ve změně organizace dopravy v ulicích Dolní, Žižkova a Na Ostrově ze stávajícího obousměrného provozu na jednosměrný provoz s tím, že se zmíněné ulice upraví na obdobu velkého kruhového objezdu. Úpravou dojde k zpřehlednění, usměrnění a zvýšení plynulosti a bezpečnosti provozu, zejména ve vztahu k chodcům a cyklistům. Dalším úkolem práce je revitalizace veřejných ploch před kulturním domem Ostrov a propojení stávajících cyklostezek na obou březích řeky Sázavy. V této souvislosti práce taktéž řeší návrh úpravy dešťové kanalizace, nadzemního vedení nízkého napětí, veřejného osvětlení, sdělovacích kabelů, světelné signalizace hasičů a nízkotlakého plynovodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Lysek, Tomáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.