Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika začínajícího učitele
Kuklová, Iveta ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Janošová, Pavlína (oponent)
Tato diplomová práce s názvem "Problematika začínajícího učitele" pojednává o začínajícím učiteli a o druzích profesní podpory, které začínajícím učitelům poskytuje vybraná základní škola. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako jsou např. učitel, začínající učitel, provázející, uvádějící učitel, profesní standard učitelské profese, párová výuka a mentoring. Praktická část se zabývá interpretací získaných dat metodou hloubkového rozhovoru. K analýze dat jsem využila tematickou analýzu, konkrétně metodu otevřeného kódování. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jaké konkrétní druhy profesní podpory vybraná základní škola začínajícím učitelům poskytuje a zda je tato podpora, z pohledu učitelů, pro ně dostatečná. Z výsledků analýzy dat vyplývá, že vybraná základní škola poskytuje začínajícím učitelům velmi profesně podporující prostředí a začínající učitelé ho hodnotí jako více než dostačující.

Viz též: podobná jména autorů
5 Kuklová, Iva
4 Kuklová, Ivana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.