Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj komunikačního mixu obchodní firmy
Košnarová, Magdaléna ; Kudláček, Josef (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením návrhu marketingové podpory prodeje pro společnost Auto RS, v. o. s., která se specializuje na prodej autodílů pro všechny typy vozidel, distribuci příslušenství a distribuci pohonných hmot v podobě LPG. Pro sestavení návrhu poslouží analýza společnosti a konkurence v oblasti marketingové podpory. Cílem návrhu je posílení konkurenceschopnosti a získání více stálých zákazníků než doposud.
Vliv původu a strategie chovu lososovitých ryb na dosahované produkční parametry
Kudláček, Josef
Mezi základní faktory ovlivňující úspěšnost chovu lososovitých ryb patří výběr vhodného genetického materiálu a správné zvolení strategie chovu. Práce je zaměřena na srovnání několika populací pstruha duhového s odlišným původem a strategií chovu. V práci byla použita data ze zpráv o činnosti šlechtění Rybářského sdružení České republiky a dále z diplomových prací zabývajících se danou problematikou. Hlavními kritérii pro hodnocení byla intenzita rychlosti růstu, přežití a výtěžnost. V první části byla zpracována data z několikaletého sledování pstruhařství Annín, kde byl sledován vliv umělé selekce na produkční ukazatele u linie pstruha duhového Pd75. Z výsledků vyplývá, že selektovaná populace dosahuje průměrného selekčního zisku 8,64 %. Ve druhé části byla zpracována data z pětiletého sledování, které probíhalo na pstruhařství Velká Losenice. Zde byly vzájemně porovnány dvě populace pstruha duhového (PdMar93 a PdM). Z výsledků vyplývá, že PdMar93 vykazovala lepší růst a v průměru o 4 % vyšší výtěžnost. Ve třetí části jsme se zaměřili na srovnání různých strategií chovů v České republice. Výsledky srovnávání poukazují na významný vliv vhodně zvoleného krmiva v rámci daného chovu a jeho klimatických podmínek. V některých případech byl zjištěn významný vliv zvoleného druhu chované ryby, kdy nejlepších výsledků dosáhli kříženci sivenů oproti pstruhu duhovému. Závěrem lze říci, že vhodně zvolený genetický materiál a strategie chovu můžou významně ovlivnit produkční parametry chovaných ryb, a tím také ekonomiku chovu.
Využití komponentů a krmiv rostlinného původu ve výživě kapra obecného (Cyprinus carpio L.).
Kudláček, Josef
Cílem této práce bylo porovnat vliv krmných směsí s podílem vybraných rostlinných komponentů na plůdek kapra obecného (Cyprinus carpio L.). Celkem byly provedeny dva krmné testy v recirkulačním zařízení s biofiltrem v nádržích o objemu 160 l. Testy probíhaly ve dvou opakování a trvaly 64-65 dní. Rybám bylo krmivo předkládáno ve 2 % hmotnosti obsádky. V prvním testu bylo zvoleno 6 variant krmiv. Základem experimentálních diet byla směs pro kapra KP1 plus 15 %, s přídavkem hrachu 15 %, sóji 15 %, lupiny 15 %, 30 %, 45 %. KP1 plus 15 % byla zvolena jako kontrola. Výsledný efekt všech krmiv byl podobný. Krmivo sója 15 % dosáhlo nejlepších výsledků (FCR 2,47, SGR 0,71 %.d-1, RGR 50,14 %) Krmiva s podílem lupiny vykazovala horší produkční hodnoty oproti kontrole. Z ekonomického hlediska bylo nejlepší krmení lupina 45 % (FCR 2,67, SGR 0,66 %.d-1, RGR 46,64 %). V druhém testu byly zvoleny 4 varianty krmiv. Základem experimentálních diet byla směs pro kapra KP1 plus 15 %, s přídavkem lupiny 20 %, 45 %, 70 %. KP1 plus 15 % byla zvolena jako kontrola. Krmivo lupina 45 % dosáhlo nejlepších výsledků (FCR 2,23, SGR 0,79 %.d-1, RGR 56,75 %) v těsném sledu krmivem lupinou 70 % (FCR 2,24, SGR 0,78 %.d-1, RGR 56,91 %). Krmiva s obsahem lupiny dosáhla lepších produkčních a ekonomických ukazatelů v porovnání s kontrolou.
Rozvoj komunikačního mixu obchodní firmy
Košnarová, Magdaléna ; Kudláček, Josef (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením návrhu marketingové podpory prodeje pro společnost Auto RS, v. o. s., která se specializuje na prodej autodílů pro všechny typy vozidel, distribuci příslušenství a distribuci pohonných hmot v podobě LPG. Pro sestavení návrhu poslouží analýza společnosti a konkurence v oblasti marketingové podpory. Cílem návrhu je posílení konkurenceschopnosti a získání více stálých zákazníků než doposud.

Viz též: podobná jména autorů
2 KUDLÁČEK, Jiří
4 Kudláček, Jan
4 Kudláček, Jaroslav
2 Kudláček, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.