| |
| |
|
Mezipodnikové srovnání
Dubská, Lucie ; Štamfestová, Petra (vedoucí práce) ; Krejčí, Ivo (oponent)
Cílem bakalářské práce je provedení mezipodnikového srovnání největších drogerií a parfumerií v České republice a zhodnocení vývoje finanční situace pomocí poměrové analýzy od roku 2009 do roku 2013. Pro srovnání byly vybrány společnosti dm drogerie markt s.r.o., Rossmann, spol. s.r.o., Family drogerie s.r.o, Sephora s.r.o. a Yves Rocher s.r.o. Mezipodnikové srovnání bylo uděláno pomocí jednorozměrných a vícerozměrných metod. Mezi vícerozměrné metody byla zařazena metoda prostého součtu pořadí, metoda jednoduchého podílu, metoda bodovací, metoda normované proměnné a metoda vzdálenosti od fiktivního objektu. Na základě provedených metod bylo zjištěno výsledné pořadí v jednotlivých letech a zhodnocen vývoj finanční situace vybraných společností.
|
| |