Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Determining the brand awareness of product placement in video games
Král, Marek
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vymezení povědomého vnímání reklamy skrz product placement ve videohrách. Teoretická část obsahuje informace o marketingu, product placementu a videohrách. Praktická část se zaměřuje na analýzu provedeného marketingového výzkumu ohledně product placementu ve videohrách. V závěru jsou uvedeny faaktory, které se nejvyšší mírou podílý na hladině povědomí o značkách.
Unfair practices in the marketing of pharmaceuticals
Král, Marek
Cílem diplomové práce je poskytnout doporučení výrobcům a distributorům humánních léčivých prostředků, aby se vyhnuli při tvorbě reklamy porušení zákona. Pro dosažení stanoveného cíle, práce bude rozdělena na 2 části: teoretickou a praktickou část. Teoretická část pokryje definice humánních léčivých prostředků a reklamy a poskytne souhrn regulace reklamy na humánní léčivé prostředky z pohledu veřejného a soukromého práva v rámci Evropské Unie a České Republiky. Praktická část je rozdělena na analýzu soudních rozhodnutí, rozhodnutí kontrolních orgánů a výsledku dotazníku zabývající se citlivostí na reklamu na humánní léčivé prostředky a její regulaci.
Využití inovativních technologií ve společnostech zabývajících se malobchodním prodejem
Král, Marek ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o využití inovativních technologií v maloobchodní společnosti. V druhé kapitole jsou popsány základní pojmy z oblasti retailu a marketingu, které jsou klíčovým podkladem pro pochopení přístupu k inovativním technologiím. Ty jsou představeny ve 3. kapitole včetně popisu jejich využití v této oblasti. Následně ve 4. kapitole je ověřeno využití těchto technologií v maloobchodních řetězcích zabývajících se převážně prodejem potravin. V 5. kapitole je popsána implementace elektronických regálových etiket, která je následně ověřena a verifikována implementací společnosti Tesco v 6. kapitole.
Determining the brand awareness of product placement in video games
Král, Marek
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vymezení povědomého vnímání reklamy skrz product placement ve videohrách. Teoretická část obsahuje informace o marketingu, product placementu a videohrách. Praktická část se zaměřuje na analýzu provedeného marketingového výzkumu ohledně product placementu ve videohrách. V závěru jsou uvedeny faaktory, které se nejvyšší mírou podílý na hladině povědomí o značkách.
Možnosti efektivního využití sociálních sítí pro MSP
Král, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vítek, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí a možnosti jejich využití pro marketingové účely. V teoretické části jsou rozebrány nástroje sociální sítě Facebook, které je možno využít k marketingovému účelu, jejich přednosti a zápory. V rámci analytické části je analyzován outdoorový segment a v něm současné využití sociálních sítí jako marketingové nástroje. Dále je zhodnocena efektivita a přínosnost současného využití. V poslední praktické části jsou navrženy a realizovány vhodné nástroje sociální sítě Facebook, které společnosti NorthFinder poslouží k marketingovým účelům a zjištění zpětné vazby od uživatelů. Dále jsou v této části zanalyzovány výstupy z Facebookové stránky a možnost využití těchto údajů pro budoucí rozvoj.

Viz též: podobná jména autorů
23 KRÁL, Martin
24 KRÁL, Michal
23 Král, Martin
1 Král, Matyáš
2 Král, Matěj
4 Král, Michael
24 Král, Michal
2 Král, Milan
2 Král, Miloslav
5 Král, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.