Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Lávka pro pěší přes řeku Moravu, Mikulčice - Kopčany
Bílek, Jaroslav ; Konečný, Vojtěch (oponent) ; Křižan, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Moravu. Jedná se o návrh nové konstrukce. Návrh je proveden ve dvouch alternativách. Aletrnativa 1: Lávka je trojpolová, rozpětí polí je 27+81+27 m, střední pole je vyztuženo obloukem. Na oblouk je zavěšena mostovka tvořená komorovým nosníkem. Mostovka je dolní ocelová ortotropní. Uspořádání táhel je radiální. Aleternativa 2: Střední pole je vyztuženo dvojicí k sobě skloněných oblouků. Na oblouky je zavěšena mostovka tvořená dvojicí trámů a příčníky. Mostovka je dolní ocelová ortotropní. Uspořádání táhel je radiální. Větrové ztužidlo má tvar Vierendeelova nosníku.
Přemostění řeky Svitavy a tratě ČD v Blansku
Smělíková, Petra ; Konečný, Vojtěch (oponent) ; Křižan, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je rozpracování studie přemostění řeky Svitavy a tratě ČD v Blansku. Jedná se o pětipolový ocelový trámový silniční most s dolní mostovkou, který převádí komunikaci III. třídy. Statický systém konstrukce je plnostěnný trám výšky 1,3m, který je ve třech středních polích vyztužen příhradovou konstrukcí s horním pasem a soustavou diagonál bez svislic. Výška hlavního nosníku v místě vyztužení příhradovinou je 4,75m. Rozpětí polí v ose komunikace je 18,5+30,525+44,4+30,525+18,5m. Mostovka je tvořena ocelovými příčníky spřaženými s železobetonovou deskou tl. 200mm. Volná šířka vozovky je 7,0m. Součástí mostu je pravostranný chodník na ocelových konzolách s volnou šířkou 3,0m. Jako materiál je použita ocel S355 a beton C30/37, ocel S460 je použita pouze pro trám v krajních polích mostu. Nosná konstrukce je posouzena v souladu s platnými technickými normami, tj. dle Eurokódů. Výpočet vnitřních sil je proveden pomocí výpočetního programu Scia Engineer 2013.0.
Přemostění řeky Svitavy a tratě ČD v Blansku
Smělíková, Petra ; Konečný, Vojtěch (oponent) ; Křižan, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je rozpracování studie přemostění řeky Svitavy a tratě ČD v Blansku. Jedná se o pětipolový ocelový trámový silniční most s dolní mostovkou, který převádí komunikaci III. třídy. Statický systém konstrukce je plnostěnný trám výšky 1,3m, který je ve třech středních polích vyztužen příhradovou konstrukcí s horním pasem a soustavou diagonál bez svislic. Výška hlavního nosníku v místě vyztužení příhradovinou je 4,75m. Rozpětí polí v ose komunikace je 18,5+30,525+44,4+30,525+18,5m. Mostovka je tvořena ocelovými příčníky spřaženými s železobetonovou deskou tl. 200mm. Volná šířka vozovky je 7,0m. Součástí mostu je pravostranný chodník na ocelových konzolách s volnou šířkou 3,0m. Jako materiál je použita ocel S355 a beton C30/37, ocel S460 je použita pouze pro trám v krajních polích mostu. Nosná konstrukce je posouzena v souladu s platnými technickými normami, tj. dle Eurokódů. Výpočet vnitřních sil je proveden pomocí výpočetního programu Scia Engineer 2013.0.
Lávka pro pěší přes řeku Moravu, Mikulčice - Kopčany
Bílek, Jaroslav ; Konečný, Vojtěch (oponent) ; Křižan, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Moravu. Jedná se o návrh nové konstrukce. Návrh je proveden ve dvouch alternativách. Aletrnativa 1: Lávka je trojpolová, rozpětí polí je 27+81+27 m, střední pole je vyztuženo obloukem. Na oblouk je zavěšena mostovka tvořená komorovým nosníkem. Mostovka je dolní ocelová ortotropní. Uspořádání táhel je radiální. Aleternativa 2: Střední pole je vyztuženo dvojicí k sobě skloněných oblouků. Na oblouky je zavěšena mostovka tvořená dvojicí trámů a příčníky. Mostovka je dolní ocelová ortotropní. Uspořádání táhel je radiální. Větrové ztužidlo má tvar Vierendeelova nosníku.
Soubor nástrojů makroobezřetnostní politiky dle rámce CRD IV/CRR
Konečný, Vojtěch ; Pfeifer, Lukáš (vedoucí práce) ; Řežábek, Pavel (oponent)
Cílem práce bylo zjistit, jaký dopad má makroobezřetnostní politika přijatá skrze transpozice směrnice CRD IV a nařízení CRR do právního řádu členských zemí Evropské unie na interakci s již stávajícími politikami orgánů dohledu. Významným ovlivňujícím faktorem se ukázala otázka komplementarity a koordinace. Výsledky nasvědčují, že stabilizační účinek již zavedeného nástroje kapitálové rezervy je omezený v návaznosti na intenzitě finanční distorze, kterému čelí finanční systém. K rozhodným vyhodnocujícím závěrům nicméně nelze v této chvíli ještě dojít, primárně kvůli absenci konkrétních kvantitativních dat účinnosti nástrojů v praxi a novátorství samotných nástrojů.
Studie rekonstrukce lesní cesty Losenická cesta I
Konečný, Vojtěch
Náplní této diplomové práce je rekonstrukce lesní odvozní cesty v katastru obce Velká Losenice. Práce má formu studie s náležitostmi projektové dokumentace a zároveň může sloužit jako podklad obci pro případné budoucí vypracování realizačního projektu. Hlavními důvody plánované rekonstrukce je již špatný technický stav a nevyhovující parametry cesty pro kvalitní zpřístupnění okolních lesních pozemků. Práce je rozdělena na textovou a výkresovou část. Stěžejní část práce tvoří technická zpráva a souhrnná technická zpráva. Výkresová část obsahuje celkem 10 příloh, včetně podrobné situace a jednotlivých objektů stavby. Řešení práce proběhlo ve třech fázích. V první fázi byla současná situace geodeticky zaměřena totální stanicí. Ve druhé fázi byly laboratorně vyhodnoceny odebrané vzorky zemin. V poslední fázi byla počítačově zpracována data z totální stanice a pomocí programů AutoCAD 2015 a AutoCAD Civil 3D 2015 byl navržen nový stav lesní cesty. Vypracování předpokládaného rozpočtu bylo provedeno v programu KROS plus verze 17.70.

Viz též: podobná jména autorů
2 Konečný, Viktor
1 Konečný, Vladimír
4 Konečný, Vlastimil
1 Konečný, Vratislav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.