Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora hraní deskové hry Mlýny mobilní aplikací
Kolínek, Daniel ; Zbořil, František (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit aplikaci pro mobilní zařízení řešící úlohou určení nejlepšího tahu ve hře Mlýny ze snímku kamery chytrého zařízení. Úloha je rozdělena na podproblémy detekce pozice a následného určení nejlepšího tahu. Rozpoznání pozice je řešeno použitím detekce hran, hledání kružnic s využitím Houghovy transformace a následné detekce barvy v nalezených kružnicích. Nalezení nejlepšího tahu je řešeno vlastním ohodnocením pozice a prohledávání stavového prostoru pomocí algoritmu Alfa-Beta. S využitím knihovny OpenCV a vývojového prostředí Android Studio byla vytvořena vzorová aplikace spustitelná pod systémem Android verze 5 a vyšší. Vzorová aplikace řeší obě úlohy.
Zhodnocení metod morphingu otisků prstů oproti reálnému systému
Kolínek, Daniel ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh metod morphingu otisků prstů, následná implementace navržených metod a otestování jejich účinnosti prolomení do reálných systémů verifikace od dvou významných společnostmi v biometrii Innovatrics a Neurotechnology. Při návrhu metod jsem převážně čerpal z článku On the Feasibility of Creating Double-Identity Fingerprints, kde byla upravena část přípravy otisků na vstupu a byla přidána úprava výstupu tak, aby byl schopný pracovat se snímky otisků prstů, které jsou pořízeny za rozdílných podmínek. Otisky vytvořené morfingem byly ve 41.72 % rozpoznány jako pravé při porovnání oproti výchozímu prahu. Přínosem této práce tedy bylo vytvoření aplikace pro generování otisků prstů pomocí morfingu a poukázání na fakt, že tato metoda je hrozbou pro stávající systémy používané pro rozpoznání osob pomocí otisků prstů.
Zhodnocení metod morphingu otisků prstů oproti reálnému systému
Kolínek, Daniel ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh metod morphingu otisků prstů, následná implementace navržených metod a otestování jejich účinnosti prolomení do reálných systémů verifikace od dvou významných společnostmi v biometrii Innovatrics a Neurotechnology. Při návrhu metod jsem převážně čerpal z článku On the Feasibility of Creating Double-Identity Fingerprints, kde byla upravena část přípravy otisků na vstupu a byla přidána úprava výstupu tak, aby byl schopný pracovat se snímky otisků prstů, které jsou pořízeny za rozdílných podmínek. Otisky vytvořené morfingem byly ve 41.72 % rozpoznány jako pravé při porovnání oproti výchozímu prahu. Přínosem této práce tedy bylo vytvoření aplikace pro generování otisků prstů pomocí morfingu a poukázání na fakt, že tato metoda je hrozbou pro stávající systémy používané pro rozpoznání osob pomocí otisků prstů.
Podpora hraní deskové hry Mlýny mobilní aplikací
Kolínek, Daniel ; Zbořil, František (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit aplikaci pro mobilní zařízení řešící úlohou určení nejlepšího tahu ve hře Mlýny ze snímku kamery chytrého zařízení. Úloha je rozdělena na podproblémy detekce pozice a následného určení nejlepšího tahu. Rozpoznání pozice je řešeno použitím detekce hran, hledání kružnic s využitím Houghovy transformace a následné detekce barvy v nalezených kružnicích. Nalezení nejlepšího tahu je řešeno vlastním ohodnocením pozice a prohledávání stavového prostoru pomocí algoritmu Alfa-Beta. S využitím knihovny OpenCV a vývojového prostředí Android Studio byla vytvořena vzorová aplikace spustitelná pod systémem Android verze 5 a vyšší. Vzorová aplikace řeší obě úlohy.

Viz též: podobná jména autorů
3 Kolínek, David
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.