Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační aktivity ZOO Praha v období let 2010-12 a jejich historické souvislosti
Kořínková, Markéta Maryam ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámení se základní problematikou art marketingu a komunikace neziskové organizace na příkladu ZOO Praha. Její metodou je pozorování a následná deskripce hlavních komunikačních a marketingových momentů realizovaných ZOO Praha v letech 2010 - 2012. Popisuje hlavní komunikační kampaně subjektu představené v tomto období. Dále se zabývá rozborem vybraných historických událostí, které ovlivnily současnou podobu a komunikaci pozorovaného subjektu. Uvádí základní terminologii a příklady z oblastí marketing, art marketing, marketingový výzkum, corporate identity, image, logotyp, krizový management a dalších. Mezi zmiňované historické momenty lze zařadit zejména dlouholetý spor o logo s výtvarníkem Michalem Cihlářem a tím zapříčiněná změna loga i celého vizuálního stylu, oslavy 80 let od založení Zoo Praha a krizovou komunikaci během povodní roku 2002. Velmi stručně popisuje zásadní historické momenty počínaje jejím založením.

Viz též: podobná jména autorů
1 KOŘÍNKOVÁ, Marie
11 Kořínková, Markéta
10 Kořínková, Martina
4 Kořínková, Michaela
3 Kořínková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.