Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Communication and Language Use in the Multinational Company
Kočárová, Katarína ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Nebel, Patrick (oponent)
Táto diplomová práca si kladie za cieľ poskytnúť jasný prehľad o komunikačných postupoch vrámci multinacionálnej firmy a priblížiť význam spoločného firemného jazyka v nadnárodnej korporácii s diverzifikovaným portfóliom zamestnancov. Teoretická časť predstavuje teoretické východiská, ktoré sú ďalej aplikované do praxe v praktickej časti práce. Tento akademický dokument kriticky pozerá na praktiky vo vybranej nadnárodnej korporácii a jej schopnosť implementácie jasnej komunikačnej štruktúry, ktorá ovplyvňuje efektivitu na pracovisku.
The effect of celebrities in advertising on consumer decision
Kočárová, Katarína ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Sedlacky, Martin (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je objasnění velikosti vlivu celebrity, propagující produkty nebo služby, na rozhodovací proces spotřebitele. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce pojednává o teoretických východiscích spojených se spotřebním chováním, komunikací se zákazníkem, reklamou jako takovou a referenčními skupinami. Tato část je ukončena kapitolou, která rozebírá nosný pojem práce, kterým je celebrita. Praktická část je zaměřena na zjištění obecného vlivu, který má výskyt celebrity v reklamním spotu na spotřební chování, a také pro vyhodnocení efektivity konkrétních reklamních kampaní odvysílaných na území České a Slovenské republiky.

Viz též: podobná jména autorů
2 KOCAROVÁ, Kristina
3 Kocarová, Klára
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.