Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategická analýza
Karlíková, Monika ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Vostrý, Miloš (oponent)
Cílem diplomové práce je zpracovat strategickou analýzu společnosti Pivovar Ježek Jihlava, a. s. Provést externí a interní analýzu a podle těchto analýz zpracovat strategii budoucího vývoje daného podniku.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Karlíková, Monika ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Vostrý, Miloš (oponent)
Cílem práce je charakterizovat zvolenou firmu, analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu, to znamená její produkt, cenovou politiku, marketingovou komunikaci a distribuci. Dále zhodnotit užití těchto nástrojů, případně navrhnout zlepšující doporučení.

Viz též: podobná jména autorů
1 Karlíková, Magdaléna
4 Karlíková, Martina
2 Karlíková, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.