Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv doby znečistění karoserie vozidla ptačím trusem na míru poškození laku
Bílek, Tomáš ; Kaluža, Zdeněk (oponent) ; Bradáč, Albert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší problematiku míry poškození laku karoserie vozidel ptačím trusem, respektive vliv doby znečištění na tloušťku vrstvy laku. První kapitola práce je věnována významu laku a dalších vrstev ochrany karoserie, druhům poškození laku karoserie, technologii lakování, vadám laku, ptačímu trusu a jeho účinkům na lak karoserie vozidla. Druhá kapitola je věnována výlučně popisu, plánování a měření vrstev laku na sledovaných, ptačím trusem znečištěných vzorcích karoserie vozidla.
Poškození vozidel při nárazech v malých rychlostech
Holyszewská, Anna ; Kaluža, Zdeněk (oponent) ; Tokař, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá dokumentací nejčastějších poškození vozidel při malých rychlostech, tzv. parkovacích manévrech. Analýza charakteristických poškození je provedena na základě dosud publikovaných testů, uskutečněných vlastních zkoušek a rozborem reálných škodních událostí. Výsledky vlastních zkoušek jsou porovnány s postupem pojišťovny v případě potenciálního vzniku nároku na pojistné plnění. Výstupem této práce je ucelená prezentace výsledků provedených nárazových zkoušek pro využití při posuzování škodních událostí.
Analýza poškození čelních skel automobilů a možnosti jejich opravy
Ondrouch, Dušan ; Kaluža, Zdeněk (oponent) ; Tokař, Stanislav (vedoucí práce)
V úvodu teoretické části je stručně popsána historie výroby čelních skel a také výroby skla obecně. Dále jsou popsány klíčové parametry a prvky výbavy čelních skel a v neposlední řadě také výrobní proces moderních čelních skel. Závěrem teoretické části jsou objasněny podmínky pro uvedení čelních skel do provozu - homologace. Stěžejní část práce je věnována technickému popisu typických poškození čelních skel automobilů a zjišťování jejich příčin, což má přínos při odhalování pojistných podvodů. Tato práce rovněž nastiňuje alternativní způsob opravy poškození čelního skla, nebo pokud je to nutné, jeho výměnu.
Analýza poškození vozidel při střetech se silničními svodidly
Berka, Jan ; Kaluža, Zdeněk (oponent) ; Tokař, Stanislav (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je analýza poškození vozidel, které bylo způsobeno střetem se silničními svodidly. V teoretické části jsou popsána svodidla, jejich rozdělení, konstrukce, proces návrhu a způsoby jejich zkoušení, včetně kritérií, která musejí splňovat. Dále je v teoretické části popsána bezpečnost vozidel v souvislosti se strukturou karoserie a její materiálové složení. Poslední kapitola v této části je zaměřena na postup pojišťoven, při řešení škodních událostí svých klientů. Druhá (praktická) část je zaměřena na definování kritérií, která jsou důležitá pro zjišťování určitých skutečností předmětných škodních událostí. Tato kritéria byla zpracována na základě požadavků pojišťovny a zároveň k nim byl zpracován i katalog. Tento katalog je hlavním výsledkem práce, kde jsou popsány děje škodních událostí, jejich zhodnocení podle nadefinovaných kritérií a odhad, jedná-li se o manipulovaný škodní děj, či nikoliv. Zároveň může být přínosem pro pojišťovny, kde lze využít jako pomůcka při řešení škodních událostí.
Vliv hloubky dezénové drážky na dosažitelné zpomalení vozidla
Kejíková, Barbora ; Kaluža, Zdeněk (oponent) ; Bradáč, Albert (vedoucí práce)
Práce je věnována pneumatikám osobních automobilů. Teoretická část zahrnuje popis výroby, konstrukce a parametrů pneumatik. Praktická část je tvořena experimentálním měřením, jehož cílem je zjistit vliv hloubky dezénu na brzdné zpomalení vozidla. Nejprve se zaměřuje na přípravu podmínek měření, s následným zpracováním a vyhodnocením získaných dat.
Kategorizace charakteristických poškození vozidel
Obrátilová, Alena ; Kaluža, Zdeněk (oponent) ; Tokař, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozčleněním charakteristických poškození vozidel vznikajících při dopravních nehodách s okolní infrastrukturou pozemních komunikací s konkrétním zaměřením na dopravní nehody se stromy a silničními propustky. Podle zvolených střetových konfigurací byla charakterizována odpovídající poškození přední části vozidla s využitím podkladů z reálných dopravních nehod. Charakter poškození je uváděn v závislosti na umístění hlavního poškození a střetové rychlosti vozidla. Práce poskytuje přehled možné míry poškození jednotlivých dílů vozidla se zaměřením na přední část a dává tak možnost porovnání zjištěných poškození při reálných dopravních nehodách s poškozením vozidel vzniklým při manipulovaných škodných událostech.
Posuzování účelných nákladů na opravu poškozeného motorového vozidla dle NOZ
Fišer, Pavel ; Kaluža, Zdeněk ; Vincenc, Jiří
Za účelné náklady na opravu lze považovat vynaložené náklady na obnovení provozuschopnosti vozidla v takové výši, která reflektuje zjištěný a prokázaný stav předmětného vozidla, jeho stáří a stupeň opotřebení, jakož i další rozhodné okolnosti (obvyklý způsob provádění oprav a údržby, původ vozidla atd.) za použití veškerých na trhu dostupných náhradních dílů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.