Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Evropský parlament po volbách 2009
Křečková, Alena ; Němcová, Ingeborg (vedoucí práce) ; Popovová, Marie (oponent)
Práce popisuje pozici Evropského parlamentu po volbách 2009. Tyto volby srovnává s předešlými z roku 2004, jak z hlediska předvolební kampaně, průběhu, tak i výsledků. Samostatně je pojednáno o průběhu voleb do Evropského parlamentu v České republice. Zaměřuje se na vývoj Evropského parlamentu od počátku po současnost, jeho funkce a pravomoci. Detailně rozebírá cestu k přímým volbám, jenž je poznamenána střetem vztahu jednoty a rozdílnosti i sílícím demokratickým deficitem. Zobrazuje politické strany Evropského parlamentu, které přispívají k vytváření evropského povědomí a k vyjadřování politické vůle občanů.
Marketingová strategie společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. na francouzském trhu
Křečková, Alena ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. V první části studie je obsažen rozbor privatizace společnosti v devadesátých letech, charakteristika současného majitele, společnosti SABMiller plc, a popisy jednotlivých značek výrobkového portfolia. Druhá kapitola se soustředí na rozbor mezinárodní marketingové strategie firmy. Předmětem třetí kapitoly je analýza francouzského trhu. Závěrečná kapitola je věnována marketingové strategii firmy Bieres d Europe, která je stejně jako Plzeňský Prazdroj a.s., dceřinou společností SABMilleru plc
Vývozní strategie Plzeňského Prazdroje, a.s.
Křečková, Alena ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Švábková, Eva (oponent)
Bakalářská práce analyzuje vývozní strategii společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. V první části studie je obsažen rozbor privatizace společnosti v devadesátých letech, stručná charakteristika současného majitele, společnosti SABMiller plc, a popisy jednotlivých značek výrobkového portfolia. Druhá kapitola se soustředí na rozbor současné vývozní strategie firmy. Důraz je kladen na mezinárodní marketingovou strategii prémiové značky, piva Pilsner Urquell. Třetí kapitola je zaměřena na rozbor a vyhodnocení exportní strategie společnosti do severských zemí. Podrobná analýza se věnuje švédskému a finskému trhu.

Viz též: podobná jména autorů
3 Křečková, Adéla
1 Křečková, Aneta
1 Křečková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.